Xbox 5.1 SPDIF lagloos geluidskaart gezocht

Pagina: 1
Acties:

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-01 13:23
Ik heb al jaren last van het niet kunnen afspelen van 5.1 via xbox naar pc. Ik heb een audigy 2 zs, x-fi platinum, elite pro gehad. Geen van allen kunnen lagloos mijn creative s750 7.1 geluid leveren. Weet iemand welke geluidskaart wel spdif out van xbox <5.1> naar geluidskaart spdif in <decode> naar analoge 7.1 of 5.1 kan converteren?

Ik wil geen versterker er tussen hangen. Want dan moet de versterker de speakers voeden toch? Want de s750 subwoofer kan niet gevoed worden met de versterker.

Ik dacht aan HT Omega Claro Plus+ . Deze heeft alle certificaten

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Heb je er wel aan aan gedacht dat het aan de s750 zou kunnen liggen ?

Iperf

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zover ik merk, heeft mijn X-Fi geen problemen met spdif naar analoog, maar tussen wat en wat krijg je dan precies lag?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

TheTurk schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 00:31:
Ik wil geen versterker er tussen hangen. Want dan moet de versterker de speakers voeden toch? Want de s750 subwoofer kan niet gevoed worden met de versterker.
De versterker voedt de speakers inderdaad en niet de subwoofer. Subwoofer is actief en heeft vanaf de kant van de receiver alleen een pre-out waar het signaal over heen gaat. Dus op zich zou het wel kunnen om een losse receiver aan te schaffen, maar dat is puur qua aansluiten. Ik zou het niet meteen aanraden overigens.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-01 13:23
SinergyX schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 00:40:
Zover ik merk, heeft mijn X-Fi geen problemen met spdif naar analoog, maar tussen wat en wat krijg je dan precies lag?
Heb je wel 5.1 aanstaan?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is voor discussies over computerhardware die nergens anders op GoT thuishoren. Geluidskaarten zijn audiodevices, sommigen (X-Fi...) hebben zelfs Hi-Fi pretenties. Dat hoort gewoon in Audio & HiFi

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1