Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

• Caveproductionz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-05 12:26
Ik ben dus op zoek naar een goeie laptop, vooral voor gaming en zwarte multi-tasking.

Ik heb dus rond gekeken en kreeg deze als advies van iemand:

pricewatch: Asus G74SX-TZ019V

Is dit een goeie voor de prijs? andere zeggen dat de prijs niet goed is, en zoja, weet iemand een betere?

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:41
Voor dat geld kan je wel een beter systeem krijgen. Het is geen slecht systeem, alleen wel duur vergeleken met andere merken.

Kijk bijvoorbeeld eens bij BTO notebooks naar de 17CL36 of 17CL37 modellen. De uitvoering met GTX560 en zelfs HD6990 liggen ver onder de prijs van de Asus. Zelfs het GTX580 model zou nog net binnen die prijsrange vallen.

Ander groot voordeel is dat je zelf je notebook kan samenstellen, zoals jij hem wilt hebben.
Er zijn genoeg dealers/verkopers die ze voor leuke prijzen aanbieden ;)

• Caveproductionz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-05 12:26
En zoiets:

http://www.bto.eu/html/Or...isplayPartnerID=1&lang=nl

Deze heb ik net samen gesteld, ik vind de prijs wel aan de hoge kant en zie niet precies het verschil tussen de eerste die ik gelinked had

• Gabr1e7
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Die link gaat nergens heen.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 09:49

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica