Waar snel een EN-EL9a kopen voor D3000

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty830
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Woensdag ochtend vertrekken ik en mijn vriendin op reis. Nu blijkt dat zij haar batterij voor haar Nikon D3000 niet meer kan vinden. Aangezien het vertrek dichtbij komt vroeg ik me af waar we snel en betrouwbaar een nieuwe accu kunnen kopen.

Ik dacht te gaan voor een (tijdelijke) niet-originele accu zoals deze bij Amazon.de, aangezien de originele uiteindelijk toch wel zal opduiken. Alleen is de levertijd van 2-3 dagen nogal nipt. En, voor zover ik weet, telt one-day delivery niet voor België.

Cameratools (en dergelijke) verkopen ook gelijkaardige batterijen, maar ik weet van vorige bestellingen dat ook daar de levertijd (naar België) soms lang kan uitlopen.

De laatste optie is dan de batterij vinden in een lokale winkel.

Weet iemand een webwinkel die een snelle levering garandeerd (desnoods tegen een meerprijs) of een Belgische winkel die niet-originele accu's aan een lage prijs verkoopt. (Ik dacht aan mediamarkt, maar hun website toont hun volledige aanbod niet).

Ik hoor graag jullie mening.

Edit: morgen ook eens bellen naar Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:27
Webshop bellen en vragen of ze een koerier inschakelen?? Een beetje webshop biedt die service wel. Betaal je idd meer, maar je bent ook bereid meer te betalen, dan lijkt me het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty830
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
denuz schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 23:45:
Een beetje webshop biedt die service wel. Betaal je idd meer, maar je bent ook bereid meer te betalen, dan lijkt me het geen probleem.
Enig idee aan welk bedrag ik dan ongeveer moet denken?