Voodoo3 tot Maximum???

Pagina: 1
Acties:

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Hallo allemaal,

Ik heb hier van mijn oom een p200mmx 48mb e.d staan en heb net een voodoo3 3000 binnen voor dit ouwe beestje. Kent tie teminste nog redelijk spelletjes spelen :) :) . maar nu is de vraag of er een overclock programma is voor de voodoo3 3000 net zoals Nvclock of Geforce tweakcentre voor de Geforce.of ken ik die ook gebruiken voor die voodoo :? :?

iemand een weet?????

alvast bedankt

Pc: Geen :(

Verwijderd

Hier, maar zorg wel voor goeie koeling!:)

Verwijderd

Je kunt het beste deze gebruiken: http://www.voodoofiles.com/334
Dan krijg je bij de beeldscherm instellingen twee extra tabbladen met extra functies van de voodoo3 en kun je het aantal Mhz per Mhz omhoog schroeven :)
suc6!

• Rudy_X
Yes!! Yes!!

Thanx both!!

meuhahahah, nu hoeft hij geen straalkachel meer aan te zetten, scheelt hem stroomkosten.
>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Verwijderd

waarom ben ik nou nooit es de eerste... :)
Op dinsdag 20 maart 2001 17:11 schreef Rudy_X het volgende:
meuhahahah, nu hoeft hij geen straalkachel meer aan te zetten, scheelt hem stroomkosten.
>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)
dat ding wordt inderdaad te heet om aan te raken...

• Rudy_X
hahahah

ach ja ik heb genoeg koelers liggen hier van 486-er en pentiums 1, en de koelrib is groot genoeg om er 2 naast te zetten heheh, dubbele koeling en dan ff kijken of er dubbele snelheid mee gehaald kan worden >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Kweet nu zeker van niet maar met een 10% boost erbij ben ik al tevreden zie hier: :) :) :) :) :)

meuhhaahha

Verwijderd

www.geocities.com/tweaker219

dan revieuws dan voodoo 3 overclocken en daar vind je alles >:)

• Rudy_X
Ok!!! hehe, ik heb gekeken maar hier hebben ze het over de 2000 serie. ik heb hier een 3000 serie, scheelt dat dan??? en heeft iemand al een voodoo3 overgeclocked?? en tot hoever???

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Zoek op http://www.google.com naar Voodoo 3 overclocker, dan kom je vanzelf op een pagina uit waar je Voodoo 3 overclocker van Gary ... kunt downloaden. Werkt echt goed dat proggie!
Maar denk erom, GOED KOELEN!
Pagina: 1