Ik heb windows 7 HP SP1 64-bit, ik heb mijn oude hd die een bad sector had eruit gehaald en ik heb er een externe van gemaakt, nu is het zo dat door die bad sector ik geen back-up kan maken via windows back up zelf, ik vroeg het op de microsoft site en hun antwoord was dat dit klopt omdat dit niet mogelijk is in windows als je de standaard back-up programma gebruikt omdat microsoft vond dat een back-up maken op een HD met bad sector niet een goed idee is (wat een beetje klopt).
Wat ik daartegen zoek is een goede alternatief die wel gratis is, ik wil een volledige kopie makec van de gehele station C (inclusief alles dus ook windows zelf) en dat het daarna dagelijks zicht zelf update (dus wat ik veranderd heb aan het systeem dat daarvan een back-up wordt gedaan in plaats van opnieuw de gehele station C).
Weet iemand me te helpen??
Wat ik daartegen zoek is een goede alternatief die wel gratis is, ik wil een volledige kopie makec van de gehele station C (inclusief alles dus ook windows zelf) en dat het daarna dagelijks zicht zelf update (dus wat ik veranderd heb aan het systeem dat daarvan een back-up wordt gedaan in plaats van opnieuw de gehele station C).
Weet iemand me te helpen??