Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:13

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
Ik vraag me af wat is een redelijk vergoeding voor het behalen van certificaten in de ICT?
Heb het hierbij over bv Microsoft certificeringen MCITP/MCSA/MCSE of VMware certificeringen.

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:43

HellBeast

Oh My GoT!

Dat is per bedrijf verschillend. De een geeft per relevant certificaat een van te voren vaste (kleine) salarisverhoging, terwijl je bij een andere werkgever tijdens je beoordelingsgesprek je slag moet slaan.

Zulke dingen staan meestal niet echt "vast". Als je dat wel wilt, zul je met je werkgever van te voren in gesprek moeten gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door HellBeast op 10-09-2011 08:55 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-11 18:35
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat het gemiddeld zo'n €50 per maand per certificaat oplevert, maar dat zou ik zelf niet weten... Geen ervaring mee helaas :)

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-11 19:16
Avalaxy schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 16:31:
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat het gemiddeld zo'n €50 per maand per certificaat oplevert, maar dat zou ik zelf niet weten... Geen ervaring mee helaas :)
Bij een oude sollicatie van Peak-IT werd dit bij mij ook vermeld. _/-\o_

Maar met ala 6 certificaten kreeg ik nog zéér weinig. |:(

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:25

Grvy

Bot

ThinClientQ schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:00:
[...]

Bij een oude sollicatie van Peak-IT werd dit bij mij ook vermeld. _/-\o_

Maar met ala 6 certificaten kreeg ik nog zéér weinig. |:(
Dan heb je het ook over Peak-IT, leuk om te beginnen maar 23+ moet je daar echt weg zijn. :X

Dit is een account.

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Bij Peal-IT is het ATM 50 euro per cerfiticaat en 250 euro bonus per maand voor het behalen van bijv je MCITP.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Peak is de uitzondering in de markt. Als je bij Peak trouwens direct een fatsoenlijk salaris onderhandelt dan krijg je de loonsverhoging bij het alsnog behalen van bepaalde certificaten (wel de bedoeling dan) niet.
Pagina: 1