http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Waarom wil je direct op de "runtime"-omgeving de wijzigingen doorvoeren?
Heb je ook een backup?
Heb je ook een backup?
Speel ook Balls Connect en Repeat
Moet het echt een softwarepakket zijn? Als je namelijk een CMS draait kun je ook gewoon online je site bewerken.
Geen gedoe. Inloggen, veranderen, klaar.Onbekend schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:42:
Waarom wil je direct op de "runtime"-omgeving de wijzigingen doorvoeren?
Die had de webhoster altijd.Heb je ook een backup?
En soms deed ik uit "paranoia"" toch ook een download met een website-'ripper'.
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Gewoon een CMS gaan gebruiken. Daar maak je een keer een eigen template voor en vervolgens kun je gewoon inloggen op de website en zo de teksten en eventueel ook het aantal pagina's etc. aanpassen. Bekende CMS systemen zijn bijvoorbeeld drupal en joomla maar je hebt er nog veel meer.
Ja, heb ik mee zitten etteren, Joomla.Nielson schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:42:
Moet het echt een softwarepakket zijn? Als je namelijk een CMS draait kun je ook gewoon online je site bewerken.
Is beperkt met rechthoekige 1 layer layouts (of dus moeilijk moeten doen) , formulieren, vele stappen met uploaden, extenties, toewijzen, klasses, sub's, CSS nog meer gedoe m.i. dan van mij part Komposer en FTP.
CMS is niet mijn ding gebleken, anderen zjin er weg van.
Joomla met behulp van artisteer om indeling te maken! Werkt super.
Er is ook een webpagina om een joomla template te maken. Deze lijkt erg op Artisteer, maar is meer uitgekleed...helaas weet ik de website niet meer.
succes.
Er is ook een webpagina om een joomla template te maken. Deze lijkt erg op Artisteer, maar is meer uitgekleed...helaas weet ik de website niet meer.
succes.
Jamesbond007uk
NOFI, maar een CMS is toch echt... Software hoor...Nielson schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:42:
En als CMS niet jouw ding is, dan heb je toch DreamWeaver of CoffeCup (als dat nog bestaat tenminste!
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 10-09-2011 20:34 ]
Ik weet niet maar er zullen toch genoeg hosting partijen zijn die dit aanbieden? Toegegeven, een CMS zal misschien beter zijn maar als de TS geen idee heeft hoe zoiets onderhouden moet worden is een hoster met FP extensies zoeken misschien toch slimmer... Je zou hier je vraag om een offerte neer kunnen zetten.
...
Of je pakt de bron van je probleem aan en zoekt een nieuwe hoster. Met 13 in een dozijn zijn er vast wel meer dan één die FP wèl ondersteunen.
wat is het voordeel van een CMS t.o.v. statische html?
- de site is overal aan te passenKabouterplop01 schreef op zondag 11 september 2011 @ 08:57:
wat is het voordeel van een CMS t.o.v. statische html?
- de site is eenvoudig aan te passen
- archieffunctionaliteit
en zo kan ik nog wel even doorgaan
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Is Google Sites niks voor je? Dit lijkt qua werking erg op FP.
Pagina: 1