Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:43
ik heb al een tijdje geleden een samsung LE40B650 TV gekocht, mede omdat deze TV een lan-poort en DLNA ondersteuning heeft. Wat er dan niet bij gezegd wordt, is dat het een zeer brakke implementatie betreft. Ik kan alleen maar AVI's afspelen, MKV's moeten via de USB stick. Spoelen en pauzeren is ook niet mogelijk.

Ik wil er dus een media speler bij hebben. Vereisten:
- MKV's afspelen (576p, 720p, 1080p).
- netwerk aansluiting (100 mbit)
- subtitle's in MKV weergeven
- HDMI out.
- goedkoop
- klein.

Niet meer, niet minder.

Afgelopen week heb ik een Iomega screenplay TV link gekocht. Deze doet wat ik wil, behalve het weergeven van subtitles. Dat ding gaat dus weer terug.

Nu is mijn oog gevallen op de Netgear NeoTV 350. Voldoet aan al mijn eisen. Ik kan alleen niet vinden of het ding goed met subtitles in MKV's omgaat. Heeft iemand hier ervaring mee??

Zijn er alternatieven voor maximaal 50 euro??

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 10:46
Tweedehands AC-Ryan o.i.d.

50 euro voor een speler met jouw eisen is eigenlijk niet te doen. Zelf zonder lan is 50 euro al scherp

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
Zelf heb ik ook een NeoTv 350. Hij voldoet aan alle eisen. Ben er erg tevreden mee, net iets minder dan 50 voor betaald, nieuw.
Ondertitels worden mooi gepakt, zowel ingesloten in een MKV bestand als een losse srt. Ik gebruik hem ook voor 3d (half-sbs) Er is ook de mogelijkheid om (3d) ondertitels (idx en sub) te gebruiken. In 3d stand van de tv is het menu niet meer goed te zien, maar terugschakelen naar 2d mode van de tv lost dit natuurlijk op.

• Born2Drive
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
Hi 'ikbenheelmoe',

Ben ook aan het kijken of ik deze mediaplayer wil kopen.
Wat vind jij van de afspeelmogelijkheden voor muziek?

Doet 'ie het een beetje leuk met Albumart, metadata, enz...?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit ontstijgt het gehalte "Wat moet ik kopen niet".

Zoals je in eerdere topics (met bijbehorende slotjes) hebt kunnen lezen, is het de bedoeling dat je zelf wat meer inzet toont.

Op deze wijze gaat je topic gewoon dicht.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.