Ik had een tijdje geleden al een thread hieromtrent geopend, maar het is al even geleden en intussen heb ik zoveel geprobeerd dat een nieuwe TS het leesbaarder en beknopter maakt.
Het probleem is acuut daar ik vanavond op reis vertrek en dit script af moet zijn
Het is 99.9% af (groot script, 2000 lijnen ongeveer) maar één essentieel ding lukt me niet: ownership nemen van een remote folder.
Situatie: \\SERVER\HOME$\UserProfileFolder
Het probleem is acuut daar ik vanavond op reis vertrek en dit script af moet zijn
Situatie: \\SERVER\HOME$\UserProfileFolder
- TAKEOWN: werkt lokaal wel maar niet met een UNC pad - gezien er verschillende servers aangesproken worden is lokaal geen optie. Mappen naar een drive eerst: TAKEOWN is zo slim om dat te resolven naar het echte UNC pad
- ICACLS /SETOWNER: Access Denied.
- SET-ROAMINGPROFILE: ERROR: The data area passed to a system call is too small - maar dat script gebruikt uiteindelijk ook maar TAKEOWN en ICACLS.
- SET-OWNER: Unable to find type [CosmosKey.Utils.TokenManipulator]: make sure that the assembly containing this type is loaded. En omdat het VB of C# is kan ik het niet debuggen.
[ Voor 5% gewijzigd door YellowOnline op 09-09-2011 16:38 ]