Na een tablet van eur 260 verkocht te hebben aan iemand in Maastricht (woon zelf in Den Haag) zijn we overeen gekomen met paypal af te rekenen ter bescherming van de koper. Zelf heb ik via ebay ook wat dingen verkocht. Wat opviel was dat ik ook VERKOPERSbescherming had. Oftewel, als ik verzendbewijs met handtekening had naar het door paypal geleverde adres, is er niets aan de hand als de klant een chargeback claimt en zegt dat hij/zij niets ontvangen heeft.
Echter, bij deze betaling staat er dat ik NIET in aanmerking kom voor verkopersbescherming. Ik gebeld met Paypal, het geldt alleen voor Ebay niet voor marktplaats
Zouden jullie nu shippen? Ik heb op zich wel het idee dat de koper integer is. Van de andere kant, als hij terugboekt, sta ik toch machteloos?
Echter, bij deze betaling staat er dat ik NIET in aanmerking kom voor verkopersbescherming. Ik gebeld met Paypal, het geldt alleen voor Ebay niet voor marktplaats
Zouden jullie nu shippen? Ik heb op zich wel het idee dat de koper integer is. Van de andere kant, als hij terugboekt, sta ik toch machteloos?