Hallo,
Ik hoop dat jij / jullie me kunnen helpen met de volgende fouten die in het logboek worden vermeld.
1:
2:
Tevens draai ik de Enhanced Mitigation Experience Toolkit (EMET) maar Spybot is daar niet mee geconfigureerd (Acronis overigens wel). Ik ben ingelogd op het ingebouwde admin account.
Indien je meer informatie nodig hebt dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt!
Ik hoop dat jij / jullie me kunnen helpen met de volgende fouten die in het logboek worden vermeld.
1:
| Kan activeringscontext voor 'C:\Program Files (x86)\Acronis\TrueImageHome\BartPE\Files\TrueImage.exe' niet maken. Kan afhankelijke assembly Microsoft.VC80.CRT,processorArchitecture="x86",type="win32",version="8.0.50727.762" niet vinden. Gebruik sxstrace.exe voor een gedetailleerde diagnose. |
2:
| Kan activeringscontext voor 'c:\program files (x86)\spybot - search & destroy\DelZip179.dll' niet maken. Fout in manifest of beleidsbestand 'c:\program files (x86)\spybot - search & destroy\DelZip179.dll' op regel 8. De waarde * van kenmerk language in element assemblyIdentity is ongeldig. |
Tevens draai ik de Enhanced Mitigation Experience Toolkit (EMET) maar Spybot is daar niet mee geconfigureerd (Acronis overigens wel). Ik ben ingelogd op het ingebouwde admin account.
Indien je meer informatie nodig hebt dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt!