Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
ik wil mijn werk agenda graag op mijn telefoon gesynchroniseerd hebben. Mijn mail wordt wel opgehaald, maar mijn agenda dus niet. Ik snap alleen niet waar het aan kan liggen. Mijn collega met een HTC wildfire kan wel synchroniseren.

De instellingen zijn gelijk maar bij mij wordt de agenda data niet opgehaald. Ik kan er maar niet de vinger op leggen waar dit aan kan liggen. wie kan er helpen?

ik heb een galaxy gio. Heb via accounts en synchronisatie het account toegevoegd om alleen de agenda data op te halen. en passant is ook mijn mail account toegevoegd in mijn mail.

Als ik op synchroniseren tab in mijn telefoon dan zie ik heel kort zo'n synchronisatie logootje maar dat is na een seconde (of nog minder) al weer weg. En er wordt niks opgehaald...

email komt probleemloos binnen (via push). Sms synchroniseren werkt ook, maar agenda/ contacts synchroniseren lukt dus niet..

edit:
heb het topic hier geplaatst omdat ik dacht dat het hier hoorde, maar misschien dat het in het android smart phones forum hoort?

[ Voor 14% gewijzigd door DeRooney op 09-09-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Staat in agenda opties op je telefoon exchange agenda wel aangevinkt?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
die staat aangevinkt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
Anybody een idee/oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
wat zeggen je logfiles?

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je gebruikt een Android telefoon zie ik. Op het werk hebben wij daar problemen mee gehad: met de standaard synchronisatie wilde het wel eens gebeuren dat de agenda niet synchroniseert of dubbele afspraken laat zien. Wij schoonden dan de mailbox van de gebruiker op en installeren Touchdown op de Android telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
geen idee. Waar kan ik die vinden? dan zal ik kijken wat erin staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Enekel dagen geleden las ik dat er een exchange bug in android zat die een deze dagen gefixed zou worden. Wellicht de moeite waard om dat te controleren?

Can`t live without the mods

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 14:40

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

arjoderoon schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:25:
Mijn mail wordt wel opgehaald, maar mijn agenda dus niet. Ik snap alleen niet waar het aan kan liggen. Mijn collega met een HTC wildfire kan wel synchroniseren.
Als het bij andere PDA's wel functioneerd dan lijkt de Exchange omgeving wel goed te zijn, ik vermoed dan een specifiek probleem met jouw toestel / android versie.

Ik verplaats daarom het topic even naar: Google Android Smartphones

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
zou het probleem opgelost kunnen zijn als ik ipv een stock rom er een custom rom op zou zetten?
Of eventueel er een andere kalender/agenda op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
het probleem is opgelost nu ik net vanochtend een update via samsung kies gedaan heb. (pda:kpa phone:kps)
Pagina: 1