Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
Ik danks dat als een bedrijf als MSI zoiets claimt er echt wel iets aan de hand is.alex3305 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 23:06:
Ik zou direct een MSI moederbord gaan kopen. Natuurlijk zegt fabrikant A, dat fabrikant B z'n technologie slechter is. Is toch niet meer dan logisch?! Ik vind het verontrustend dat iemand zomaar van zulke belachelijke claims op internet kan maken en anderen er dan als schapen achterna lopen!
misschien hebben ze de test met nog een niet af ontwikkeld product gedaan
[ Voor 11% gewijzigd door dezejongeman op 08-09-2011 23:27 ]
Dit is het datasheet van de switches die door gigabyte gebruikt worden: http://www.pericom.com/pdf/datasheets/PI3PCIE2415.pdf
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Verwijderd
MSI, moest dat nou? Hadden jullie dit niet beter naar een of meerdere onafhankelijke reviewsite kunnen fluisteren om dit onder de aandach tet brengen ipv een soort van "smeercampagne"?
Dit soort truukjes om minder geïnformeerde consumenten te strikken is imo not done, van beide kanten. Ben dan ook benieuwd wat hier nou allemaal achter zit en wat er van klopt. Want ik heb een goede indruk van Gigabyte, laatste bord wat ik van ze had was een P45 based model, was een prima plank en heb aardig wat mensen van een Gigabyte plank voorzien.
Op dit moment heb ik al aardige tijd een MSI P55-GD65 waar ik ook best tevreden over ben. Dit bord stond destijds fantastisch goed in de markt, Gigabyte wilde meer centjes hebben voor features die ik wenste.
Verder ben ik niet erg merkvast, wie op het moment dat ik een plank nodig een goed product heeft komt op de shortlist. En dan ga ik vergelijken, wat vind de wereld er van, wat zijn mijn eigen ervaringen met het merk, hoe is de ondersteuning?
[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 09-09-2011 07:58 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Jammer dat dit een maand later gebeurt.
oude persbericht:

aangepast persbericht:

http://www.gigabyte.com/press-center/news-page.aspx?nid=1048
[ Voor 18% gewijzigd door neliz op 09-09-2011 09:26 ]
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Dit is geen technische discussie in deze vorm. Ik mis iedere uitleg van wat PCIe 3.0 is, wat de achtergronden van deze discussie zijn en een onafhankelijke kijk op de beweringen van beide partijen. Sowieso meer iets voor de frontpage, maar in deze vorm is dit gewoon een rant zonder discussiewaarde en gaat dit topic dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()