Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de pc volgens mij goed aangesloten :)
Maar, als ik de ATX-12V stekker aansluit op het moederbord en je zet de pc aan doet de pc niets.
Sluit je deze niet aan. Start de pc op. behalve CPU fan en Videokaart geeft geen beeld?

Iemand een idee? :|

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te lopen.

Met zo bijzonder weinig specs en weinig dingen die je zelf al hebt geprobeerd is hier weinig over te zeggen. Begin eens met troubleshooten, dan kunnen we er wellicht wat meer zinnigs over zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
De volgende specs...

Gigabyte GA-970A-UD3 (rev. 1.0)
Sapphire RADEON HD 6770
AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD Phenom II X4 965 / 3.4 GHz - Socket AM3 - L3 6 MB
Kingston 4 GB : 2 x 2 GB - DIMM 240-pins - DDR3 - 1333 MHz / PC3-10600
Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ - 1 TB - intern - 3.5" - SATA-300 - 7200 tpm
Cooler Master Hyper 212 Plus - ( Socket 775, Socket 1156, Socket AM2, Socket 1366, Socket AM3 )
Cooler Master GX RS-550-ACAA-E3 - ATX12V 2.31 - 115/230 Volt wisselstroom V - 550 Watt

Verder heb ik alles goed gecontroleerd en 1 geheugen strip erin gezet. videokaart eruit maar er gebeurt nog niets als de ATX-12v stekker erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Zou je dan niet eens testen met een andere voeding? (staat ook in de troubleshooter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan al zegt probeer een andere voeding ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Ik gok dat je je graka in het onderste pci-express slot hebt....
Das niet goed doe hem maar in de bovenste...
En zorg dat je ook de 4pins op je mobo aansluit en dat je 2x 6pins op je graka aansluit!
succes!

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

PiRiVi schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:32:
Ik gok dat je je graka in het onderste pci-express slot hebt....
Das niet goed doe hem maar in de bovenste...
En zorg dat je ook de 4pins op je mobo aansluit en dat je 2x 6pins op je graka aansluit!
succes!
Moet niet uitmaken, je videokaart hoeft niet per se in 't eerste slot te zitten hoor (daar zit hij bij mij bijna nooit zelfs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Beste hooggewaardeerde tweaker-vriend,
dit was bij een vriend van mij 2 dagen geleden met hetzelfde mobo de reden dat dezelfde symptomen optraden!

Dus ik zou zeggen give it a try het is exaxt 1 minuut en 10 seconden werk!
Terw_Dan schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:33:
[...]

Moet niet uitmaken, je videokaart hoeft niet per se in 't eerste slot te zitten hoor (daar zit hij bij mij bijna nooit zelfs).

:-)

Pagina: 1