Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows reageert niet.

Pagina: 1
Acties:

• Thijssie91
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 14:17
Hallo tweakers,

Ik ben op een probleem gestuit waar ik niet uitkom en hoopte dat iemand weet wat er mis is en zo ja hoe je het maakt.

Ik heb in de laatste 2 maanden al 3 keer een schone installatie van Windows gedaan omdat me computer vaak niet reageert bij het opstarten, soms na wat klooien dan doet hij het weer.

Wat gebeurt er. Eerst liep me computer vast en ik zette hem uit door de aan knop lang ingedrukt te houden. Vervolgens wil ik hem weer aan zetten en start hem opnieuw op, alles gaat gewoon vlotjes en hij start Windows op. Maar zodra ik in Windows ben dan kan ik nog wel met me muis bewegen maar als ik op iets zou klikken dan loopt hij vast en reageert hij niet meer. In de veilige modus kan ik nog wel komen en de systeem herstel dat werkt niet want daarin loopt hij vast. Ik wordt er gek van om elke 2 weken Windows er opnieuw te moeten zetten. Dus ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

De hardware waar Windows opdraait is deze laptop : Asus N73JF-TY112V
En ik draag windows 7 64bit proffesional nl

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:23
Het eerste symptoom kan wijzen op een videodriver.
vastlopen in systeem herstel kan van alles zijn.

Probeer eens een liveCD van linux.
bv hier te vinden: http://www.ubuntu.com/download
de optie: try it from CD or usb.

Deze verandert verder niets aan je systeem maar draait volledig vanaf de CD.
Als die goed werk in het waarschijnlijk geen hardwareprobleem

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor