• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-02 20:33
Ik zit op het moment met een klein probleem.

Al een aantal jaar heb ik een HDX-1000 media player. Aangezien het netwerk gedeelte nauwelijks werkt en de samenwerking met windows grandioos slecht werkt heb ik besloten een wd live hub te kopen.
Nu is alleen de uitdaging: hoe komt de media daar.

Logisch zou zijn: externe hdd op de hdx, bestanden kopieren en naar de wd live kopieren. Dit is natuurlijk veel te simpel. De HDX kan namelijk wel bestanden van een externe hdd naar intern zetten, maar andersom gaat dit niet. Aangezien de hdx ook als externe gebruikt zou kunnen worden zou een tussenstap een pc kunnen zijn. Zelfs met drivers werkt dit niet (althans, het heeft 1 keer gewerkt maar nu wordt de schijf al niet meer herkend door windows)

Hoe zouden de bestanden dan over te zetten zijn? om nu een externe hdd case te kopen om de schijf van de hdx in te plaatsen vind ik een beetje een vreemde omweg. Misschien zie ik iets over het hoofd. Netwerk is geen optie, deze valt bij de hdx vaker weg dat het netwerk van kpn en met een totaal van 800gb schiet dat ook niet erg op al zou het wel werken.