UT@home

Pagina: 1
Acties:

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
Sinds ik @home hebt komt mijn ping niet meer onder de 6000 / 7000, weet iemand hoe ik dit kan voorkomen???

Mvg,
Erik

• Fluxie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-11 04:46
Heb je je connectie gegevens wel goed ingesteld?? dit kan bij "preferences" ook kan je een andere server proberen (kleine kans.. maar ok)

anders het ip van de server eerst copieren.. dan even vooraf dat ip pingen vanaf dos.. dan kan je zien of het in je ut ligt of aan @home zelf

als het aan ut ligt even je connectie gegevens nakijken en even met iemand anders checken wat zijn ping is als jijzelf een server maak...
eventueel in de "system log" even "preferences" typen voor meer opties om in te stellen...

Natuurlijk moet je als je UT gaat spelen zoveel mogelijk applicaties afsluiten die je connectie gebruiken.. :P

als het aan @home ligt... pech

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it

Verwijderd

Als je er echt niet uitkomt dan bel je toch ff met de helpdesk van edhoom :?

Verwijderd

Laatste tidj heb ik het ook hoor, Dat de ping lekker omhoog schiet. Ze gaan volgenas mij vanacht weeer opwaarderen...hopen dat ut dan weer beter is

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:23
Je moet ook chello nemen, is veel beter hoor
mijn ping is +/- altijd 100 >:)

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
ja @home zuigt zwaar de laatste tijd :(
heb in cs altijd last van een schommelping: het ene moment heb ik ping 50, dan ineens 500. En rond 8 uur 's avonds als veel mensen internetten is het helemaal niet te doen :r
KON ik maar kiezen tussen Chello en @Home, dan wist ik het wel...

Verwijderd

Man, das wel een hele hoge ping :(
Ik heb ook @homo en 's morgens heb ik een ping van rond de 70 en 's avonds een ping van rond de 130 :( met UT dus ik heb daar geen last van :)

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 19:35

koornee

3!

ik heb hier ook @home, en met een ping van 50-100. 's avonds iets meer 150 ofzo.
maar dit is in brabant.

ik denk dus dat het aan je verbinding ligt.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:54

Wildfire

Joy to the world!

Tsja, ook ik heb @Home maar zelfs op de drukste momenten heb ik in Counterstrike, UT of wat voor spel dan ook een lage ping, rond de 40 à 50.

Blijkbaar is Tilburg één van de betere @Home-steden.

Maar nu weer even on-topic: ping eens wat servers onder DOS en voer eventueel een traceroute uit. Dan kun je precies zien waar het mis gaat.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Hmmm, ik denk dat het toch aan @home ligt... De ene keer loopt hefantastisch en het volgende moment trage bagger...

Thnx, voor te reps ik weet genoeg |:(
Pagina: 1