Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP] Vreemd lettertype

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zat net op de fp van tweakers en kreeg een vreemd lettertype te zien. De eerste keer viel het me niet zo op, maar het kwam een paar keer meer voor. Heb er maar even een screenshot van gemaakt. Als ik door de fp heen scroll dan wordt het lettertype weer normaal.

Is er een probleem aan mijn kant of zijn jullie dingen aan het veranderen? Heb het probleem alleen maar bij Tweakers...

screenshot 1
screenshot 2

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:13
Ziet er vreemd uit inderdaad. Zo op het eerste gezicht worden alleen de H1 elementen aangepast.
En vreemd genoeg mist ook het aantal views?

Lijkt op een virus. Of misschien een (geïnfecteerde) proxy?

[ Voor 5% gewijzigd door Barleone op 08-09-2011 15:43 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je dat alleen in een specifieke browser? If so, welke?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Eeey hier heb ik ook af en toe "last" van. Geen idee wat het opwekt of terug weg doet gaan, maar het is alleszins nog maar een aantal weken dat ik het merk.

Hier onder OSX 10.6.8 (MacBookAir 3,1) onder Safari 5.1

• Eppo ©
  • Niet online
Heb het probleem in IE8 onder windows XP. Heb geen andere browser getest, aangezien dit mijn werkplek is...

Dat op screenshot 1 de views missen is geen probleem, dat is standaard bij een nieuwsbericht als het minder dan x views heeft. Het andere lettertype dat op screenshot 2 staat heb ik maar een keer gehad, die vreemde letters zie ik nu wel vaker (aangezien ik er nu op let).

Had ook even gezocht op google, maar die kon van de tekst niks maken.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En als je je window resized is het ook weg? Wellicht een brakke videodriver die na een repaint het verhaal netjes weergeeft?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Eppo ©
  • Niet online
Screenshot 3 Gehele site in het vreemde lettertype.

Als ik scroll door de pagina worden letters alweer normaal. Vreemde is alleen dat is het alleen maar bij Tweakers heb.

Verwijderd

Eppo © schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:15:
Screenshot 3 Gehele site in het vreemde lettertype.

Als ik scroll door de pagina worden letters alweer normaal. Vreemde is alleen dat is het alleen maar bij Tweakers heb.
Zo erg is het bij mij wel niet. Hier lijkt het enkel alsof het lettertype soms dof eruit ziet. En paar clicks/refreshes lossen het probleem meestal op.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wellicht gerelateerd aan PDF 'viewer' in Belgie netneutraliteit ?

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat laatste lijkt me de meest waarschijnlijke oorzaak, en dat is dus reeds opgelost :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.