Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Xeanor
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 04-11 23:22
Goed, ik heb me al helemaal scheel gegoogled en ook de search hier gebruikt. De meeste mensen zetten AAM aan met HDDScan of met HD Tune Pro, beide van deze programma's lijken echter niet te werken. Ik heb net een nieuwe schijf (zie titel) en ik word aardig gek van de seek noise die deze maakt vergeleken met mijn oude, alhoewel die dat eigenlijk ook had totdat ik AAM enablede op die schijf.

In HDDScan staat er gewoon "Not Supported" bij AAM, en in HD Tune Pro kan ik het wel aanklikken maar zodra ik op Set druk komt er een popup met "Error Setting AAM".

Hoe kom ik hier omheen? Wat gaat er mis? Het moet toch vast wel kunnen om de AAM in te stellen op deze schijf? Deden ze bij de silentpcreview ervan ook...

Ik zie vast iets over het hoofd, maar wil heel graag de oplossing vinden.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True