Hoe kan ik een gekopieerde dvd controleren op fouten? Zijn er freeware applicaties die ik kan downloaden?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Genoeg tooltjes die een CRC check uit kunnen voeren. Of die een hash kunnen maken van de hele inhoud, die je vervolgens kunt vergelijken etc.
Zoek dus eens naar CRCtools
Zoek dus eens naar CRCtools
[ Voor 9% gewijzigd door TERW_DAN op 08-09-2011 10:53 ]
Als je een DVD/CD/BR brand met imgburn kan je 'automatisch controleren' aanzetten. Het is daarnaast gratis
.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
thanxxxxxxxxxxxxx ga het meteen downloaden.. ik had zelf nero recode en dvd gold shrink gevonden.. maar kan ze op werk niet downloaden pfff
Even een toevoeging, je kan met imgburn ook de DVD met de bestanden vergelijken zonder imgburn te hebben gebruikt voor het branden 
Verify - Check a disc is 100% readable. Optionally, you can also have ImgBurn compare it against a given image file to ensure the actual data is correct
Verify - Check a disc is 100% readable. Optionally, you can also have ImgBurn compare it against a given image file to ensure the actual data is correct
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Net gedownload maar begrijp er niets van.. hij scant en dan staat er
MD5 Hash Value
4B8D103B5333FFA08DA808C9479BB493
en nu? ik weet neit of ik de juiste optie gekozen heb.. weet iemand nog andere freeware? ga zo imgburn proberen..
Als je nu de originels DVD scant, en dezelfde MD5 Hash eruit komt is de kant groot genoeg om te zeggen dat de kopieen exact overeenkomenMade_in_Turkey schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:36:
[...]
Net gedownload maar begrijp er niets van.. hij scant en dan staat er
MD5 Hash Value
4B8D103B5333FFA08DA808C9479BB493
en nu? ik weet neit of ik de juiste optie gekozen heb.. weet iemand nog andere freeware? ga zo imgburn proberen..
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
ze komen ook exact overheen geen verschillen, maar waarom krijg ik na het inlezen van de kopie een foutmelding? misschien is er een fout op de dvd zelf, dus die wil ik graag laten uitlezen met een applicatie
Pagina: 1