Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PhpBB3 foutmelding MySQL

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik probeer phpbb3 te installeren op mijn website, helaas krijg ik bij het aanmaken van de database de volgende foutmelding:

Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)

Op Google is genoeg hierover te vinden en bij heel veel mensen lukt het uiteindelijk, alleen ik zie nergens wat nou daadwerkelijk de oplossing was/is. Daarom mijn vraag hier (hopelijk in het goede forum gedeelte), weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Thanks

Verwijderd

Wel goeie servergegevens ingevoerd?
Is het shared webhosting of een vps of decicated?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar ik zie niet wat dit met PRG van doen heeft? Waar hoort mijn topic?

Ik zou je topic verplaatsen als ik nog kon zien wat je dan allemaal geprobeerd had, maar daar zie ik niets van terug (zie onze Quickstart). Open gerust een nieuw topic (in het daarvoor bedoelde forum), maar hanteer dan wel a.u.b. onze voorgenoemde quickstart.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik had een probleem maar het probleem is nu opgelost. Nog even in het kort:

De foutmelding
Could not connect to the database, see error message below.
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)

De oplossing
Mijn webhost had niet de juiste locatie van mij database aangeleverd. Echter is het nu wel goed dankzij snelle reactie van mijn webhost.

Topic kan op slot.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 11:12 ]

Dit topic is gesloten.