Hoe kan ik me review veranderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin71239
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-12-2023
Hallo ik heb een review over een webshop geplaats kan ik deze ook veranderen/verwijderen? Ik zie nergens een knop namelijk

Gr Erwin

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 17:16

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

eerlijk gezegd geen idee over webshop review maar voor een product review kan je bovenaan op "My TNET --> Beheerpagina's --> Productreview beheer" klikken.

Zelf geen webshop reviews geplaatst, as far as I know :), maar misschien dat er een pagina 'Shopreview beheer' tevoorschijn komt oid?

Edit:

Ik vrees dat je een nieuwe review zal moeten maken, als je op GOT zoekt achter "Shopreview wijzigen" krijg je een aantal topics hierover...

Kort vraagje. Hoe kan ik een shopreview wijzigen?

[ Voor 43% gewijzigd door dj_vibri op 08-09-2011 08:12 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zo te zien heb je al gevonden hoe het wel moet. Tot 3 weken na het plaatsen kun je de review wijzigen door op het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/r/ae.gif te klikken (dit vind je naast de datum/tijd van de shopreview).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!