Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe pc - Jullie mening

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

• Esensel
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-01-2024
Beste mensen,

Ik ben er weer even tussen uit geweest maar heb besloten om na een aantal jaar weer eens een flinke upgrade uit te voeren van men systeem. En omdat ik er even tussen uit ben geweest zou ik graag jullie mening en commentaar op of aanmerkingen willen weten. Kortom jullie advies is van harde welkom ^^

De pc wil ik gaan gebruiken voor wat netwerk werkzaamheden vanuit thuis voor naar men werk maar hoofdzakelijk voor gamen (Battlefield 3 heeft me overgehaald ;) ) Het budget wat ik er voor over heb is +- 900 eurotjes. Systeemkast, voeding heb ik al dus dit hoeft niet meer. Eventueel zat ik nog aan een 1 TB HDD te denken liefst van WD omdat ik hier de beste ervaringen mee heb.

Het systeem dat ik samen gesteld heb is de volgende:

http://tweakers.net/galle...h_id=198822#tab:wenslijst

Alvast ontzettend bedankt voor jullie reacties.

[ Voor 6% gewijzigd door Esensel op 07-09-2011 21:42 ]

• BoozeWooz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-12-2020
mist een bulldozer ;)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:09

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik zou de BBG eens raadplegen, dan kan je je eigen mening 'samenstellen'.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Esensel
@BoozeWooz als ik me niet vergis is een bulldozer een CPU toch? bedoel je dan dat ik die aan moet passen of dat ik die mis? xD

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:17

D4NG3R

kiwi

:)

Esensel schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:47:
@BoozeWooz als ik me niet vergis is een bulldozer een CPU toch? bedoel je dan dat ik die aan moet passen of dat ik die mis? xD
De bulldozer CPU's zijn nog niet uit, ik denk dat BoozeWooz een beetje een AMD fanboy is

* D4NG3R rent.

Anyhow, je kan beter even in een van de BBG's je vraag stellen:
Best Buy Guide overzichtstopic

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Esensel
Ik zie dat de High end game pc een spec heeft met onderdeling die "minder" zijn ben ik dan een beetje te hoog aan het mikken wil namelijk dat dit systeem weer ff mee kan. Of hoe moet ik dit nu vergelijken met BBG?

Intel Core i5 2500K Boxed € 173,-
Processorkoeling Scythe Mugen 2 Rev. B € 32,99
Socket 1155 moederborden Asrock P67 Extreme4 Gen3 € 131,90
DDR3 SDRAM Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 € 45,58
Solid State Drives Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB € 155,35
Serial ATA harde schijven Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB € 42,74
Towers Fractal Design Define R3 (Zwart) € 86,13
Ventilatoren Fractal Design Silent Series , 120mm € 8,69
Voedingen Corsair Enthusiast TX750M € 91,70
DVD-branders Sony Optiarc AD-7260S Zwart € 17,50
Totaalprijs bij opstellen BBG € 785,58

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:17

D4NG3R

kiwi

:)

De High-End opstelling van deze maand is ruim sneller als wat jij eerst wou hebben.. Je wou een verouderde CPU+Mobo + Veel te duur geheugen halen..

Anyhow, je kan beter je vraag stellen in het gamesysteem topic [BBG aanschaf] Gamesysteem. Op de gok genomen staat er zo een slotje op dit topic ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Ik zou sowieso even wachten op de benchmarks van Bulldozer die komen binnen enkele weken :). En voor de rest met hierboven, zie de BBG topics.

Verwijderd

Welkom op GoT :W

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.