Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefly112
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-10 16:37
Beste Mede tweakers,

Ik zit al een lange tijd mee te kijken op dit gedeelte van het forum.
en zie allemaal mooie case mods voor bij komen. ik zelf heb er ook al meerderen gemaakt alleen vond ze nooit tweakers forum waardig om zo maar te zeggen. Alleen nu is het zo dat ik een oude Sony Vaio CR29XN/B heb kunnen krijgen van me werk hier van is het scherm kapot en word dus niet meer gebruikt. heb meteen een nieuw lcd panel gekocht. Alleen wil ik deze eigenlijk deze laptop gaan aanpassen maar bij een laptop heb je natuurlijk veel minder mogelijkheden om aan te passen. zelf dacht ik aan soort Carbon folie.

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/9/4/0/6/9000000005656049.jpg

Hebben jullie misschien nog leuke idee voor deze laptop. als het dan wat leuks word kan ik natuurlijk altijd nog kijken of ik een CIP er van zal maken/mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

led verlichting en wat patronen in het plastic maken is wel leuk, boxjes inbouwen (beter dan gewone laptops), iets veranderen aan koeling.
maak het wat alienware achtig zou ik zeggen :P

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaarse
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-04 18:58
ik vind van die laptops in een koffer erg gaaf. en aangezien je scherm toch stuk is kan je gwn het scherm aan de binnenkant van de koffer maken, als je snapt wat ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 14:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Bedenk wel dat er een hoop stevigheid verloren gaat als je in de cover gaat lopen prutsen. Verder wel een leuk idee! Of, als gewicht niet uit maakt, vervang de cover door een paar mm staal, daar kun je dan leuke dingen uit halen!

Professioneel Heftruck Syndroom

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 21:00
maak er een hackintosh van en spuit hem zilver.
of led's onder het toetsenbord

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:11

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

In de behuizing van een laptop heb je niet veel ruimte om er nog spul bij in te frotten. Een complete case build is natuurlijk wel een uitdaging voor een laptop!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• firefly112
NeFoRcE schreef op woensdag 07 september 2011 @ 22:23:
Bedenk wel dat er een hoop stevigheid verloren gaat als je in de cover gaat lopen prutsen. Verder wel een leuk idee! Of, als gewicht niet uit maakt, vervang de cover door een paar mm staal, daar kun je dan leuke dingen uit halen!
ja dat is juist mijn probleem dat je er niet veel mee kan. maar is wel leuk om te proberen. allen een cover van paar mm staal gaat mij ook al niet lukken aangezien ik de apparatuur daarvoor hier niet heb. daarom dacht ik aan die Carbon folie dat het toch lijkt dat het ergens anders van gemaakt is maar het gewicht bijna het zelfde blijft.

• firefly112
erik23 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:16:
maak er een hackintosh van en spuit hem zilver.
of led's onder het toetsenbord
Leds onder het toetsenbord dat gaat niet zo makkelijk denk ik. aangezien het toetsenbord een geheel is als ik deze uit elkaar ga halen moet ik daarna ook kijk waar ik de led op kan gaan aansluiten voor stroom. maar kan er altijd naar kijken. een Hackintosh kan ik altijd nog naar kijken

• firefly112
JMaarse schreef op woensdag 07 september 2011 @ 22:20:
ik vind van die laptops in een koffer erg gaaf. en aangezien je scherm toch stuk is kan je gwn het scherm aan de binnenkant van de koffer maken, als je snapt wat ik bedoel
Zo iets heb ik al keertje gemaakt. alleen nadeel daar van is dat het type op het toetsenbord niet meer zo simpel gaat omdat de koffer nogal hoog zit en dus niet echt makkelijk je polsen op kan laten rusten.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Voor dat typen is er wel een oplossing. Je kunt het gedeelte (waar het handvat zit) weg kunnen klappen, met aan de binnenkant een gedeelte waar je je polsen op kunt laten rusten (RSI-proof ;)). Het toetsenbord moet je dan wel een beetje laten verzinken in de koffer.

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Haha, maak er een MacBook Look a Like van en zet er OS X op inderdaad. (hackintosh).
Spuit hem glanzend wit oid. en maak in de topcase een Apple logo ;p.

• firefly112
Nou ik ga er een Hackintosh van maken. maar dan niet wit. maar een zwarte versie. meschien iets met carbon folie want dat lijkt me toch wel erg mooi. ook heb ik gekeken naar toetsenbord verlichting dat moet denk ik ook wel gaan leuke ik zag dat je 12v led strips hebt die erg dun zijn die moeten vast wel ergens mooi weg te werken zijn. en ik zal proberen in de topcase een soort Apple logo te maken want helemaal Apple is natuurlijk ook niet origineel.
Pagina: 1