Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 06:43
Beste tweakers,
Aangezien ik net een nieuwe laptop heb en daar home premiun op stond had ik meteen een reinstall gedaan.
Nu vallen mij de prestaties wel meer tegen dus wil ik terug naar het standaard OS met drivers enzo.

Nu ben ik dus zo dom geweest meteen de hdd te formateren en zodoende heb ik geen recovery dvd meer..
Nu is mijn vraag of iemand mij hier verder mee kan helpen.

De laptop is een asus n73jf-ty112v.

MVG Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:04

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Wacht even... Je bent een DVD kwijtgeraakt door je HDD te formatteren? Da's knap, tenzij het ding alleen maar virtueel was. In alle gevallen lijkt me dit typisch iets om online te zoeken, of een helpdesk voor te bellen. Eventueel kun je kijken of je een full Windows had, of een OEM-versie. In het laatste geval zul je voor alle hulp en ondersteuning bij Asus moeten zijn.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap geen fluit van je onduidelijke verhaal. Met hierboven een DVD kwijtraken door een format :?. Performance viel tegen maar van welk OS :? (een geripte versie van Win7 Ultimate oid?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 15:57
ik denk dat hij bedoeld dat hij zijn recovery partitie kwijt is. Correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-09 14:22
asus heeft idd recovery partitie erop staan. en ja die ben je nu kwijt :P kun je verder niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Helpdesk bellen dus? En anders gewoon misschien alle drivers installeren in je nieuwe install zodat je wel een goede prestatie krijgt?
Pagina: 1