Accu kopen waar...?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben opzoek naar de volgende toshiba accu, PA3191U-5BRS. Deze is voor mijn toshiba laptop Portégé m750 ter vervanging want de huidige is bijna kapot. Nu loop ik tegen het feit aan dat deze echter bijna nergens meer verkocht wordt.

Allereerst ben ik gaan zoeken via google waarbij ik uitkwam op amazone en accu-markt. Liever doe ik geen aankoop via amazone omdat je gewoon niet echt weet met wie je handelt en als het fout gaat heb je niks, accu-markt bleek in dit geval na googlen al een malafide bedrijf te zijn. En sites zoals accu-markt kom je dan ontzettend veel tegen via google waarbij je je steeds weer afvraagt of het te vertrouwen is.

In iedergeval kost dit me allemaal te veel tijd en ben ik gaan bellen met Toshiba zelf waar ik de accu zou kunnen krijgen. Zij vertelden tegen me dat ik enkel een Toshiba Dealer moest vinden en hun zouden de accu dan weer kunnen bestellen bij Toshiba. Zo gezegd zo gedaan alleen nu krijg ik steeds het antwoord dat zij, BCC, Mediamarkt, Dixons, 4launch, laptopshop.nl, dit product niet meer leveren. Tjah wat moet ik hier nou mee...? Toshiba zegt dat zij het product leveren en dat resellers het bij hun kunnen bestellen maar de anderen zeggen weer dat ze niet leveren (of misschien gewoon niet willen bestellen?)

Hopelijk kan iemand me helpen naar het vinden van mijn accu, PA3191U-5BRS, die ik kan kopen bij een betrouwbare handelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 16:07

empy

Rijdt rondjes

replacedirect.nl?
hier hebben ze 'm gewoon te koop Weliswaar niet origineel, maar yanec heb ik goede ervaring mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
empy schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:22:
replacedirect.nl?
hier hebben ze 'm gewoon te koop Weliswaar niet origineel, maar yanec heb ik goede ervaring mee :)
Hmmmm die website ben ik niet tegengekomen... maar verschilt wel met op een getalletje met PA3191U-5BRS :P maar ze zeggen wel idd dat die compatible is met mijn laptop... Maar waarom kan ik hem niet vinden op de toshiba website?

-edit- ahhh de PA3191U-5BRS verkopen ze ook :)

[ Voor 9% gewijzigd door Chip. op 07-09-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Is eBay misschien een optie voor je?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Yorin schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:38:
Is eBay misschien een optie voor je?
Niet echt omdat het dan vaak helemaal uit Amerika moet komen en zoals gezegd als het misgaat heb ik niet veel om op te staan. Dus liever gewoon via een dealer, betrouwbare verkoper. Maar ik denk dat ik met replacedirect.nl een goeie heb nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kan je hem anders niet bestellen via de lokale pc-boer?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Yorin schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:43:
Kan je hem anders niet bestellen via de lokale pc-boer?
Nee want 4launch is normaal gesproken mijn lokale pc-boer en die leveren hem dus niet ;) maar evengoed ik heb hem nu besteld via replacedirect.nl :)

[ Voor 10% gewijzigd door Chip. op 07-09-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droomygirl
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-04-2021
Ik heb er laatst eentje besteld via [url="www.accu-laptop.com."]www.accu-laptop.com[/url].
Het duurde ff voor ie bij mij was (kwam geloof ik all the way uit Shangai) maar het zeker waard.
Goeie accu en geen geld ;)

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:16
Ik heb er wel eens eentje voor mijn pa uit China laten komen voor een HP laptop. Kostte in NL 100 euro, omgerekend bij hun nog geen 20. Prima batterij! en origineel HP maarja of dat nu te vertrouwen is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier stuurde Dell Tech support laptop users wel eens heen toen er nog geen functioneel "sollutions center" was: http://www.replacedirect.nl/ Dit kan een hoop schelen met de waarde die de fabriek vraagt in positieve zin
Pagina: 1