Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nokia n97 in het water laten vallen en nu doet de
Microfoon het niet meer??

ik heb hem wel ge Update in Nokia Ovi
hoe fix ik hem weer

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Uhhh nieuwe microfoon er in zetten misschien?

Verwijderd

Topicstarter
de software versie is v 22.0.110

Verwijderd

Topicstarter
hoe moet je dat doen en waar kan ik hem koopen

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Google eens op Nokia N97 microfoon en kijk eens op Youtube Nokia N97 microphone of disassemble ... Van een beetje zelfredzaamheid is nog nooit iemand slechter geworden :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb heel google doorzocht maar niet gevonden wel van de n95 n96 n89

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo en welkom op GoT :)

Bij je aanmelding is er gewezen op Het algemeen beleid , dat was niet voor niets. Daarin staan de regels waar een topic aan moet voldoen. Als je nog eens even Het algemeen beleid #quickstart door wilt nemen dan zul je zien dat jouw topic er niet aan voldoet. Op GoT verwachten we namelijk dat gebruikers zelf eerst proberen het probleem op te lossen en daar dus actief mee bezig zijn geweest. Zoals je topic er nu uit ziet "dump" je de vraag en verwacht je dat anderen actief jouw probleem op gaan lossen. Graag dus de topicstart aanvullen (met de [edit] knop) met wat je zelf allemaal al hebt gedaan om het op te lossen. Teksten als " ik heb heel Google doorzocht" vallen daar niet onder.
Veel plezier en succes toegewenst op GoT.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:51:
Ik heb heel google doorzocht maar niet gevonden wel van de n95 n96 n89
En het algemeen beleid op GoT kon je zeker ook niet vinden. Anyway, op Youtube staat genoeg materiaal over hoe je tel uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten. Als dat niet duidelijk genoeg is dan zou ik er zelf niet aan beginnen.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet wel hoe je hem moet uitelkaar halen maar waar je zon kleine microfoon moet bestellen

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wellicht dat ze bij gsmpunt iets voor je kunnen bestellen?

Verwijderd

Topicstarter
http://www.mobielbereikba...arpiece-5140033-origineel

of deze

mijn microfoon doet het niet
zou ik hier weer mee kunnen praten en bellen

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Heb je gelezen wat er bij het artikel staat geschreven?
Iedere telefoon is uitgerust met een earpiece (speaker) voor het voeren van een gesprek. Deze speaker zit bovenin de telefoon ter hoogte van uw oor als u in gesprek bent. Met een defecte luidspreker kunt u uw gesprekspartner niet horen. Wanneer dit het geval is kunt u niet fatsoenlijk bellen. Het best kunt u dan direct deze microfoon vervangen. Daarna kunt u weer optimaal gebruik maken van uw telefoon.
En heb je al contact gelegd met GSMpunt of een ander bedrijf (wellicht een winkel)?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wegens gebrek aan eigen inzet en het negeren van mijn vriendelijke doch dringende verzoek om de topicstart aan te vullen en zelf wat moeite te doen (het is tenslotte jouw probleem) gaat hier een slot op. Lees voor je een topic opent eerst eens Het algemeen beleid, daarin staat waar een topic aan moet voldoen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.