Ben een hobbyist wat betreft websites maken en zit een beetje vast! Ik heb geen idee op welke manier ik het nu moet aanpakken en hoop dus via deze weg meer info te verkrijgen.
Ik heb een website gemaakt op mijn webhosting > www.dplace2****/***
Ernaast heb ik ook een domeinnaam gekocht -> www.landfors***.be
Nu wil ik zo snel mogelijk verschijnen in google search. Maar als ik zoek op URL, komt er niets. Doch als ik zoek op dplace2be.be en aanverwanten, dan verschijn ik wel.
Die URL forwarding is gecloacked, hetgeen de zoekresultaten beinvloedt, in de slechte zin! Volgens mij zal landfor..... niet correct verschijnen in de resultaten van google.
Ik denk dat het beter was geweest dat ik extra domeinhosting aankocht, met de mooie domeinnaam. Zodoende dat alle paginas die ik nog aanmaak, de correct naam land*** ipv dplace***
Kan ik iets aanpassen met behulp van URL rewriting?
Ik heb een website gemaakt op mijn webhosting > www.dplace2****/***
Ernaast heb ik ook een domeinnaam gekocht -> www.landfors***.be
Nu wil ik zo snel mogelijk verschijnen in google search. Maar als ik zoek op URL, komt er niets. Doch als ik zoek op dplace2be.be en aanverwanten, dan verschijn ik wel.
Die URL forwarding is gecloacked, hetgeen de zoekresultaten beinvloedt, in de slechte zin! Volgens mij zal landfor..... niet correct verschijnen in de resultaten van google.
Ik denk dat het beter was geweest dat ik extra domeinhosting aankocht, met de mooie domeinnaam. Zodoende dat alle paginas die ik nog aanmaak, de correct naam land*** ipv dplace***
Kan ik iets aanpassen met behulp van URL rewriting?
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet