Apple Event - 7 september 2011?

Pagina: 1
Acties:
  • 816 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hmmm er zijn zoveel geruchten over een Apple Event, vandaag, woensdag 7 september 2011:

OneMoreThing
Het volgende grote Apple-event staat klaar op 7 september, als we de Japanse site Kodawarisan moeten geloven. Normaliter is september de maand waarin de update van de iPod-lijn centraal staat, maar we weten allemaal waar we stiekem op wachten… Het zou namelijk goed kunnen dat dit jaar de iPhone 5 wordt getoond tijdens het evenement, eventueel met een opvolgende release van iOS5. Er gaan al geruime tijd geruchten rond dat de nieuwe iPhone in september getoond zal worden, met de release die uit kan lopen tot in oktober. Volgens MacRumors heeft Kodawarisan deze informatie van een interne bron, maar wij blijven zoals altijd enigszins sceptisch totdat de uitnodigingen daadwerkelijk de deur uitgaan. Kodawarisan geeft 8 september aan als Japanse datum. Het is daar zeven uur later dan in Nederland. Traditiegetrouw zal de keynote waarschijnlijk tijdens ons avondmaal worden opgediend, waardoor het in Nederland en de Amerika 7 september is.

En zo zijn er nog tientallen bronnen te vinden die speculeren over de 7e van september...
Aangezien de Apple Events in de vorige jaren op 9 september waren, wat een woensdag was, zou het vandaag moeten plaatsvinden.. Dat zal wel niet, want er is nog niks bekend, er zijn geen uitnodigingen gestuurd en nergens in de pers is te lezen hoe of wat... Tevens is Steve Jobs afgetreden als CEO, dus misschien gooit Apple het over een heel andere boeg. Wel zijn er genoeg geruchten dat de iPhone 5 aangekondigd gaat worden en al bijna te pre-orderen is, dat iOS 5 wordt gereleased, iCloud wordt vrijdag gestart als het goed is... Where's Apple?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 15:14
Als je geruchten naast elkaar legt kun je in ieder geval met 99% zekerheid gaan zeggen dat er deze maand iets nieuws aankomt, wanneer weet niemand! 7 September een Apple event zal niet gebeuren, dit omdat Apple nog geen uitnodigingen verstuurd heeft, of Apple moet er nu geen pers meer bij willen hebben? De nieuwe producten in stilte gaan lanceren lijkt mij niet iets voor Apple, dit omdat ze met iCloud en iOS5 hoge ogen willen gaan gooien.

Ik kijk er in ieder geval enorm naar uit, ik zou graag mijn iPhone weer om willen wisselen voor een nieuw model. Doe nooit langer dan 3/4 maanden met een telefoon, voor ik erop uit gekeken ben. Heb de iPhone 4 nu voor de tweede keer dit jaar in gebruik en nu wel weer genoeg geweest. Anders ga ik denk ik toch weer voor een Android toestel kiezen nog even tussendoor (afgelopen jaar ook van iPhone 3GS naar Desire naar iPhone 4 naar Desire HD en weer terug naar de iPhone 4 gegaan) Vind dat nieuwe iPhone nu lang genoeg op zich heeft laten wachten.

[ Voor 32% gewijzigd door lubbertkramer op 07-09-2011 10:57 ]

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
Dit is ongeveer wat ze verwachten hoe het zal gaan:
September 14th - Apple will send members of the press invites to attend their traditional Fall Event.

September 21st - Will be the day the event will be held in the San Francisco area.

September 28th - Pre-orders will be taken online.

October 7th - The iPhone 5 will finally be available to the masses.
Maar je weet het natuurlijk nooit met Apple :P

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Om eerlijk te zijn snap ik de reden van dit topic niet helemaal, omdat er totaal geen informatie vanuit Apple is gekomen over een event. Pas als dit het geval is zou ik een topic aan maken, maar nu zijn het puur rumors die totaal nergens op gebaseerd zijn, in juni bleek 7 september al een fake bericht dat er een event zou plaats vinden. Niet dat het zo is, maar bijvoorbeeld, Apple kan (al dan niet door een productiefout) zo de iPhone 4s/5/6/7/8/9 nog eens drie maanden uit stellen.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mikad0 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:58:
Dit is ongeveer wat ze verwachten hoe het zal gaan:

[...]

Maar je weet het natuurlijk nooit met Apple :P
De bron van dit scherma? welke site?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Underworld schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:00:
in juni bleek 7 september al een fake bericht dat er een event zou plaats vinden.
Uhm ik wist het niet hoor...
Apple kan zo de iPhone 4s/5/6/7/8/9 nog eens drie maanden uit stellen.
En jij denkt dat de iPhone 5 niet uitkomt, voordat Android IceCream gaat releasen, neehoor

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:48
Nou, het is wel duidelijk dat het in ieder geval níet 7 september is, het iPhone 5 / iPod event waar iedereen op wacht.

• Mikad0
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-01 20:27
alwaysleft schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:05:
[...]

De bron van dit scherma? welke site?
Met ''ze verwachten'' bedoel ik gewoon de consumenten. Het schema is nergens op gebaseerd, gewoon alleen het gegeven dat Apple vaak een event houdt in deze maand en dat ''ze'' dit wel waarschijnlijke data vinden.
Btw het komt van het forum van macrumors.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

CLB schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:17:
[...]

Uhm ik wist het niet hoor...

[...]

En jij denkt dat de iPhone 5 niet uitkomt, voordat Android IceCream gaat releasen, neehoor
Ik denk helemaal niets, al released Android Icebear, icesculbs, summerdream, honeyfly, honeybear whatevercumb, Apple maakt zich er echt niet druk om.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.macrumors.com/article-new/2011/09/digitimes_2011_smartphone_forecast.jpg
Feiten liegen niet...

Nogmaals dan maar:
http://www.iphoneclub.nl/...uitgelekt-apple-document/

Het was dus eigenlijk al sinds 24 juni 2011 bekend dat er totaal niets te verwachten viel op 7 september 2011 punt

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
Dit topic gaat weer op slot. Graag even wachten met zo'n topic, totdat de officiële uitnodigingen van Apple zijn verstuurd :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.