Tweaker gevraagt voor L2 cache te solderen

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 19:56
Welke tweaker wil voor mij de draadjes van m'n goldfinger voor de L2 cache control op mijn athlon solderen. Met de gewone L2 cache van 1/2 kom ik niet echt hoger dan 750mhz. Als ik de L2 verhoog moet het wel lukken. Nou durf ik zelf niet op mijn athlon te gaan solderen dus vraag ik daar een evaren tweaker voor. Uiteraard voor een kleine vergoeding als dat nodig is. Ik woon in Hellevoetsluis maar omgeving Rotterdam is ook goed.

Jeroen

Verwijderd

Zo iemand zoek ik dus ook...lol..

De cache van mijn Athlon 600 moet op 2/5 gesoldeerd worden...
Ook in de buurt van Rotterdam..

The Tardis

Verwijderd

is niet moeilijk.
- 6watt soldeerbout met hele fijne punt
- Vergrootglas op standaard
- Pincet met hele fijne bek
- INNERLIJKE RUST!!!!!!

ik heb alles bij een modelbouw zaak gekocht behalve de rust....

• Jeromes
Is er dan helemaal niemand die het voor mij kan doen??????
Ik durf het niet zelf omdat ik geen vaste hand heb. Ik begin altijd helemaal te trillen als ik zoiets ga doen. De kleinste millimeter er naast kan al fataal zij.

Tweakers help mij.

Jeroen

• maratropa
  • Niet online
Innerlijke rust bij de cofee shop ernaast...

specs

Verwijderd

Ik wil dat spul wel voor je solderen, maar ik woon in Woerden en niet in Rotterdam.

Maar als je zelf de moeite wilt nemen langs te komen, mail me dan maar even voor een datum.

Ik kan hem trouwens ook gewoon op 2/5 solderen hoor, lijkt me eigenlijk nog gemakkelijker dan met zo'n Goldfinger, want waarom zou je hem ooit nog weer op 1/2 willen zetten?

O ja, 't kost niets maar het blijft wel je eigen risico (maar ik heb al veel Athlons omgesoldeerd en het is altijd goedgegaan, dus veel risico zit er niet aan).

Verwijderd

ik wil het wel ff lassen,

maar ik heb alleen maar 4,5 mm las elektroden liggen, is dat voldoende denk je?

Verwijderd

Ik ben in dagelijks leven Maxx, alleen kan ik nu niet mijn password opvragen, dus doe ik het zo.
Bunny kan goed solderen, heeft het mij uitgelegt (ogen dicht doen en de soldeerbout door de force laten leiden).
Ik kan het ook doen (heb er al veel gemod.)
Ik woon in Helmond dus is opsturen de beste optie. kost ongeveer 30 piek voor verzending.
Er zijn al meer mensen die hun processor naar me hebben opgestuurd en die hebben hem ook weer teruggekregen, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Kosten 0 piek voor solderen, mail maar

Maxx

Verwijderd

Ha Maxx, hoe gaat ie?

Nou weet ik hoe je aan die brandblaren komt ;) , met je ogen dicht, haha!

Een bril zou juist wel handig zijn, die dingen zijn miniscuul: liet er pas eentje vallen, heb hem nooit meer teruggevonden; gelukkig heb ik nog genoeg scrap-boards (nee geen Athlon modules ;) ) liggen dus ik kon ergens anders wel weer zo'n weerstandje af slopen. Wie wat bewaard, heeft wat!

Ik heb nu een leuk nieuw soldeerboutje aanschaft ( http://www.conrad.nl ), met een aantal zeer kleine puntjes zodat het nu helemaal een fluitje van een cent is!

Zit nu te wachten totdat de eerste spitfires komen, lekker puzzelen welke weerstandjes het zijn, en dan testen hoever ie komt... :9 kwijl!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:31
Yeehaw mooi zo dat ik weet dat maxx athlon's kan solderen en in helmond woont want ik ga zeer warschijnlijk ook een athlon kopen :)

.

Verwijderd

Hallo Jeroen.

Heb jij toevallig in het verleden in Zoetermeer op de Jachtwerf gewoond?

Verwijderd

Bunny, kan jij als moderator even kijken hou ik aan mijn password kan komen?
Ik heb hier twee stukke Athlons liggen (een zelf gestukt, de ander door GdeW), moet ik er een opsturen naar je voor weerstandjes?

Harly, ik wist niet dat Helmonds tuig iets van computers afweten, ik voel me altijd zo alleen tussen al die kampzakken. Haha.
Altijd welkom om een athlon om te laten solderen, mail maar als je hem hebt.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Dat password gedoe suckt echt wel, kwijt=kwijt want dat opzend geval werkt niet.

Verwijderd

tsss... Ik heb met een 15w weller boutje zitten solderen terwijl ik nooit een soldeerbout vast houd.... piece of cake... ff mn divider van 1/2 naar 2/5 en weer naar 1/2 gesoldeerd...(proc werdt te heet en toen had ik mn waterkoeling nog niet...) binnenkort ga ik weer solderen... Ik woon in Etten-Leur vlakbij Breda.. je komt maar langz als je het egt niet zelf kan. :)

Verwijderd

Maxx, zon Athlon mag je ook wel naar mij opsturen want die weerstandjes raak je egt wel heel snel kwijt... icq# (65316448) zeg maar als je er iets voor moet hebben.

• Jeromes
willemt: Ik heb daar nooit gewoont. Nou willen wel toevalig mijn oom en tante daar wonen. Je zal waarschijnlijk wel een neef van mij voor ogen hebben. Ken je ze ergens van ofzo?

Ik heb al wat met Bunny geregelt.
Bunny: Als me pa trug is ui Rusland mail ik je voor een afspraak.
Toch iedereen bedankt voor de aangeboden hulp. Zo zie je maar weer dat tweakers elkaar helpen.

Jeroen

Verwijderd

Sorry Ghz (hoop gauw mijn Athlon 700 te hebben om hem op die snelheid te duwen).
Ik heb er maar twee, en kan er maar een weggeven.
Als Bunny hem niet wil dan issi voor jou.

Maxx

Verwijderd

Ok Maxx, hou me maar op de hoogte... Je kunt me ook meelen op dylan@superweb.nl . Ik hoop dat ik m mag hebben van Bunny. Geef anders toch je icq# maar. Altijd leuk om mede tweakers in je lijst te hebben.

• star-saber
  • Laatst online: 07-09 12:18

star-saber

Ryzen

effies een vraag

zou m'n athlon ook verder kunnen als ik de
cache div aanpas naar 1/3
hij draait nu op 900 (1.9v)
2/5 cache
Pagina: 1