Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Webshop oprichten met stickerontwerp programma

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

• Riessj
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-12-2021
Beste GoT,

Ik wil een webshop starten waarin een applicatie draait waarin klanten zelf hun online stickers kunnen samenstellen.

Mensen moeten een tekst kunnen invoeren, een kleur kunnen kiezen, lettertype selecteren en een maat voor de stickers. Deze gegevens worden realtime omgezet naar een foto die als voorbeeld fungeert.

Hiervoor heb ik al een beetje rondgekeken op internet, maar ik heb nog een paar vragen.

Op verschillende sites zie ik mensen het hebben over een Database. Bedoelen ze hiermee een SQL database?
Zo is het voor mij als beginner op dit gebied nog het een en ander niet geheel duidelijk.

Zijn er Tweakers met ervaring op dit gebied die mij kunnen vertellen wat de benodigdheden zijn om een dergelijke website op te zetten? (Speciale hosting, databases aanleggen etc. etc.)

Ik hoor het graag, en alvast bedankt!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04

André

Analytics dude

Wat jij nodig hebt is een professional die een website ik elkaar kan programmeren en hosting voor je regelt. Bij zo'n systeem komt aardig wat kijken, en zo te zien heb jij die ervaring nog niet ;)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^ Wat hij zegt. Als je 't zelf wil doen zou ik even een stapje terug doen en wat simpeler beginnen door 't volgen van tutorials (die zijn er ontelbare) en 't je zo zelf eigen te maken; verwacht echter niet dat je over 2 weken "klaar" bent dan ;) Hier op GoT verwachten we wel wat (basis)kennis waarna we je graag met concrete WEB vragen op weg helpen ;)
Zie ook Waar hoort mijn topic?
Webdesign, Markup & Clientside Scripting
Problemen die te maken hebben met HTML, CSS, clientsided scripting, Flash, enz.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Firefox plaatst je divs niet goed.
  • Je Javascriptje werkt niet in Internet Explorer.
  • Je weet niet zeker of je code semantisch correct is.
Ander tipje: neem even onze Quickstart door wanneer je een topic wil openen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 07-09-2011 10:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.