Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Djonny
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:53
Goedenavond,

Sinds een aantal uur werkt de browser van mijn Samsung Galaxy S niet meer. Hierna heb ik Opera gedownload en na een uur werkte deze ook niet meer. Onder niet werken bedoel ik dat het programma wel opstart maar vervolgens als het wil laden weer uitvalt. Het rare is dat het alleen bij de browser gebeurd, ik kan bijvoorbeeld nog wel Whatsappen, downloaden uit de market. Heeft iemand anders hier al ervaring mee?

Nieuwste Android versie 2.3.3, gewoon gedownload via KIES dus geen custom roms etc.

Mvg, Djonny

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:02
Heb je al eens geprobeerd de data van de applicatie te verwijderen?
Instellingen -> Applicaties -> Toepassingen beheren -> <kies applicatie 'Browser'> -> Gegevens wissen + Cache wissen

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• Djonny
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:53
Nee, ik voel me nu echt een leek, maar goed, bedankt. Het werkte.

Vanwaar loopt dan eigenlijk de hele applicatie vast? Gewoon omdat ie niet meer kan hebben?

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 13:41
anders een hard reset dmv *2767*3855# in het tel menu en volg de instructie. wel ff contact gegevens backuppen dmv een google/gmail account in het toestel

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:02
Djonny schreef op woensdag 07 september 2011 @ 00:40:
Nee, ik voel me nu echt een leek, maar goed, bedankt. Het werkte.

Vanwaar loopt dan eigenlijk de hele applicatie vast? Gewoon omdat ie niet meer kan hebben?
Soms als die data corrupt raakt (om wat voor reden dan ook - meestal door telefoon crash of bug), dan kan die applicatie niet meer starten met die crap. Ook bij upgrades van bijv. Android 2.2 -> 2.3 zijn bepaalde stukken data niet compatibel meer en crashen applicaties als je de data niet weggegooid hebt (het wipen in termen van custom roms).
dezejongeman schreef op woensdag 07 september 2011 @ 00:52:
anders een hard reset dmv *2767*3855# in het tel menu en volg de instructie. wel ff contact gegevens backuppen dmv een google/gmail account in het toestel
Ik begrijp dat dat een wipe is van *al* je data op het toestel? Da's een wel erg rigoureus advies.

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog