KPN in Geldrop-Mierlo?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al jaren gebruiker van OBN in Geldrop-Mierlo. KPN stuurde vandaag een mailtje over TV kijken op iPad. Voor de gein vulde ik de postcodecheck in en tot mijn stomme verbazing was het mogelijk om een KPN abo te nemen op glasvezel:

"Vanaf september 2011 wordt gestart met de aanleg van Glasvezel bij jou in de buurt. Je kunt KPN Glasvezel nu al bestellen."

Ik dacht dat Geldrop-Mierlo puur OBN was zonder andere aanbieders.
Klopt de KPN aanbieding of is er iets mis in hun systeem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:10

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

ik woon ook in Geldrop en je hebt natuurlijk naast OBN fiberpower van UPC. Ik heb zelf nog niet gehoord over KPN en glasvezel.
het feit dat er pas in september mee gestart wordt is nog maar even de vraag wanneer het echt operationeel wordt, en welke kinderziektes we kunnen verwachten.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
offtopic:
Maar Fiberpower van UPC is natuurlijk geen echte glasvezel hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker bij OBN blijven. KPN is niet te vergelijken met OBN voor wat betreft prijs/kwaliteit/product-openheid. Dat TV kijken op iPad kun je zelf ook gewoon opzetten bij OBN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:10

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

alex3305 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 23:35:
offtopic:
Maar Fiberpower van UPC is natuurlijk geen echte glasvezel hè :)
Dat zou best wel eens kunnen kloppen, maar het is wel nog altijd sneller dan OBN. Duurder is het ook maar dat laten we maar even buiten beschouwing :9

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toevallig! Krijg vandaag een brief in de bus van Reggefiber waarin ze uitleggen dat vanaf heden het glasvezelnetwerk in Geldrop-Mierlo OPEN is!

Dus de aanbieding van KPN klopt inderdaad :) Maar goed dat ik in juni geen HDD kastje heb aangeschaft, dat zou nu een drempel tot overstappen zijn geweest.

TV kijken op iPad via OBN; hoe doe je dat? Ik heb MCE wel werken maar nooit een geschikte app gevonden voor multicast streams op iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De streams eerst naar unicast omzetten en dan kun je ze met de vlc-app afspelen op je ipad als het goed is. Dat omzetten kun je via udpxy laten doen (linux) of via dvblink for iptv+dvblink network pack (windows).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze sluiten de straten meestal aan op volgorde van het aantal abonnees dat ze kunnen krijgen.

Dus als je slim bent attendeer je je straatbewoners ook even allemaal op dit feit.
Pagina: 1