Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik heb een vraag ik heb een samsung eu32D6750 en nou zou ik graag willen weten of ik een hd pakket moet nemen om scherp beeld tijdens tv kijken te krijgen ik heb namelijk wel een hd ontvanger maar die zend gewoon in 50hz uit en het ziet er eerlijk gezegt niet zo mooi uit.
Beetje het zelfde als je gewoon kpn digitale tv had ofzo en als ik dan hd pakket heb zend deze zeker alleen NED 1 2 3 veronica sbs en net5 uit?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:58

mr.paaJ

generatie cmd+z

Welke provider?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:40
(jarig!)
(Nog) niet alle programma's worden in hd opgenomen, laat staan dat ze daarin uitgezonden worden. Als er echter wel hd programmering bijzit, kan het zeker lonen om het hd-pakket erbij te nemen wanneer je het ervoor over hebt.

Hoe heb je daarnaast de decoder aangesloten? Als het goed is dus via hdmi om de beste beeldkwaliteit te krijgen. Als je het via scart hebt aangesloten zou ik er sowieso een hdmi kabel (of component) tussenzetten zodat je in ieder geval hd-beeld ontvangt op je televisie.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke provider en welk pakket heb je? Caiway bijvoorbeeld levert bij het basispakket inmiddels bijna elke 'nederlandse' zender in HD, daar hoef je zeker geen extra HD pakket voor te nemen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-02 20:05

Edmin

Crew Council

get on my horse!

50Hz niet genoeg? Hoeveel Hz zou je dan willen hebben?
HD slaat op de resolutie, niet op de frequentie :)

Verwijderd

UPC digitale TV basis+ HD uitbreiding, deze heb ik zelf.

Ik zelf zie het verschil tussen de "normale" digitale en de HD uitzending, omdat het verschil op mijn Panasonic NeoPDP TV goed te zijn is kijk ik altijd naar de HD versies.
Bij UPC heb je echt een groot aanbod qua HD zenders, alleen is het zo je dat je altijd blijft betalen voor het standaard radio/tv pakket + digitale TV + HD uitbreiding

Maar je moet zelf maar eens kijken naar het HD zender aanbod bij de verschillende providers.

Hier is het overzicht van digitale TV 60+ zenders : link

En bij Samsung kan je een functie inschakelen dat het beeld vloeiender maakt, ik dacht dat het iets van movie plus heet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2011 20:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik heb een hdmi kabel aangesloten maar dat maakt volgens mij niet uit want als ik op internet kijk moet ik er een hd pakket bij nemen en dat is dan alleen voor de zenders NL 1 2 3 sbs6 veronica net5 enzo en omdat ik heb gezien hoe het eruit ziet met hd zenders vind ik dat wat ik nu heb een beetje tegenvallen dus ik heb het er wel voor over om zo'n pakket te nemen in ieder geval bedankt.

Verwijderd

Ik heb zelf een LG 50PV350 met UPC digitale tv in HD. Mijn persoonlijke ervaring is dat het verschil in kwaliteit tussen 'digitaal' en 'digitaal HD' minimaal is. Dit komt denk ik doordat er nauwelijks wordt uitgezonden in native HD.

Met een 32 inch zou ik, op dit moment, gewoon lekker 'gewone' digitale televisie nemen, omdat de meerwaarde van HD naar mijn mening gering is.
Pagina: 1