Heb onlangs een pc voor iemand besteld. Zelf in elkaar gezet, maar krijg geen beeld. Kabels zitten allemaal goed en voeding geeft voldoende power.
Dacht eerst dat het aan de moederbord lag, omdat hij geeft foutmeldingen geeft, ondanks ik 1 voor 1 de cruciale componenten eruit haal, zoals geheugen en processor.
Hij boot, ik hoor alles draaien en tikken, maar hoor geen startup-beep en zie geen beeld. Niet wanneer ik op de graka aansluit en ook niet wanneer ik direct aan de moederbord aansluit via de ingebouwde vga. Wanneer ik de graka eruit laat dan start hij helemaal niet op.
Hetvolgende zit erin:
AMD AMD Athlon II X3 450 Boxed
Samsung 1000GB HDD
Sapphire HD6770
Asus M5A78L-M/USB3
Corsair CMPSU-430CXV2EU
Kingston 4GB 1333MHz DDR3
Wat kan de oorzaak zijn en hoe kan ik hierachter komen?
Dacht eerst dat het aan de moederbord lag, omdat hij geeft foutmeldingen geeft, ondanks ik 1 voor 1 de cruciale componenten eruit haal, zoals geheugen en processor.
Hij boot, ik hoor alles draaien en tikken, maar hoor geen startup-beep en zie geen beeld. Niet wanneer ik op de graka aansluit en ook niet wanneer ik direct aan de moederbord aansluit via de ingebouwde vga. Wanneer ik de graka eruit laat dan start hij helemaal niet op.
Hetvolgende zit erin:
AMD AMD Athlon II X3 450 Boxed
Samsung 1000GB HDD
Sapphire HD6770
Asus M5A78L-M/USB3
Corsair CMPSU-430CXV2EU
Kingston 4GB 1333MHz DDR3
Wat kan de oorzaak zijn en hoe kan ik hierachter komen?