Sb pci128 + EAX

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
ondersteunt deze kaart nou wel of geen EAX? (model nummer ct4700)
Op de doos staat van wel, op de website staat nu van niet. Heb hier creative al over gemaild, en die zeggen dat ie het wel ondersteunt.
Ik krijg alleen geen eax effecten als ik de Unreal tournamen EAX patch installeer zoals bij m'n live.

Als ie het niet ondersteunt hebben ze me voorgelogen en moeten ze me natuurlijk compenseren >:)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Dat model nummer zegt me niet veel. Is het de 2 of 4-speaker versie? Volgens mij ondersteunt je kaartje het trouwens NIET maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Die van mij ondersteunt het zeker niet, en dit is het 2-speaker model.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Nee ondersteund geen EAX. met de 4 speaker (en de 2 speaker trouwens ook) kan je wel een "EAX" demootje draaien. Voor EAX moet je een Live! hebben.

Concrete Loop Watercooling

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
net weer mail gehad van die creative muts, ze zij dat ik maar eens dx7 moest installen ipv dx8. kwam mooi uit want die windhoos was toch gecrasht. ghost image terug gezet met dx7 en UT doet nu opeens wel EAX!
ik mis soms eens wat, maar dat zou kunnen komen omdat er maar 2 speakers aanhangen...
het werkt iniedergeval wel!

model ct4700 is de retail versie met 4 speaker support.
hier zijn ook trouwens weer een aantal versies van....

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Werkt wel met de 4 uitgang (ct4700) heb der 1 in mijn test pc hangen.. onder me, met de drivers van me (wdm)ff unrealtournament geinstallerd. der zat al een afgedankte fps1500 aan, in ut aangegeven dat je hardware 3d sound hebt, en keurig eax.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.