Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Sessies

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik heb uiteraard het vorige topic over sessies ook gelezen, waar crisp dit heeft geantwoord:
crisp schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:23:
Door een foutje verloopt je cookie op dit moment na een week al :P

Dat was ons zelf ook al opgevallen en is as we speak al gefixed in de code; a.s. maandag zal dit in de release worden meegenomen :)
Maar, ik heb (en had) ook een probleem op mijn telefoon, en af en toe ook op mijn desktop. Ik moest heel vaak opnieuw inloggen, terwijl jullie cookiemonster geen problemen gaven en mijn cookies gewoon bewaard bleven. Ook de tijd loopt goed op beide systemen. Het is ook geen week, ik heb heel vaak opnieuw in moeten loggen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BT8k6.png
Het plaatje is al van een poosje geleden, maar ik had deze al en heb nog steeds af en toe problemen.

Alvast bedankt :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

crisp

Devver

Pixelated

Tenzij er (veel) meer mensen dit probleem hebben ben ik bang dat dit niet exemplarisch is en hoogstwaarschijnlijk een oorzaak heeft aan jouw kant - een slechte verbinding bijvoorbeeld, of tussenliggende software/hardware die op een of andere manier zorgt voor foutjes in verstuurde of ontvangen data.

Voor ons is dit in ieder geval koffiedik kijken...

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

crisp

Devver

Pixelated

Geen verdere feedback, voor nu dus een cantfix...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.