Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Waarom werkt het geluid niet via de Motorola VIP 1963 afstandsbediening de motorola staat optisch aangesloten maar op de afstandbediending werkt het niet.Mijn surround staat in een dichte kast en nu moet ik elke keer als ik het geluid harder of zachter wil zetten daarheen lopen.
Weet iemand een oplossing

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:04

FeaR

In GoT we trust

Als ik het goed begrijp is het als volgt aangesloten:
Motorola VIP 1963 - optische toslink - versterker/receiver

En dan staat de versterker/receiver in een dichte kast?

Dan lijkt het me logisch dat je het volume via de receiver moet regelen aangezien deze het signaal binnen krijgt. Wellicht dat je zou kunnen werken met een IR-extender. Mits de receiver/versterker daar de mogelijkheid toe heeft.

Maar verder vind ik het maar een vaag en onduidelijk verhaal. Verder is GoT geen vraag en krijg antwoordforum, maar een discussieforum. We verwachten dus wat eigen inzet in plaats van alleen een probleem posten en op antwoord wachten. Google geeft redelijk wat resultaten als je zoekt op het bedienen van apparatuur welke in een dichte kast staat...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Google geeft helemaal geen antwoord en het is niet logisch dat je de volume moet regelen via je reciever .Bij al mijn setopboxen kan je dat gewoon regelen via de setopbox zelf .Dat kan bij de meeste setopboxen behalve bij de Motorla VIP 1963.
En misschien waren er wel mensen die dit probleem hebben opgelost.Zo vaag is het verhaal toch niet.Verder krijg je vaak van dit soort vragen een hele discussie.

Verwijderd

MOTOROLA VIP 1963 - de 320gb harddisk van de VIP 1963 wil ik uitlezen, en formatteren en vervangen, na copiëren -via HDClone-, door een 1tb exemplaar. daartoe heb ik de harddisk uit het toestel genomen en aangesloten op de pc. maar uitlezen....? ho maar! de harddisk is niet zichtbaar. laat zich niet zien. KPN heeft het toestel blijkbaar softwarematig zodanig 'verziekt', dat er weinig of niets méér mee te beginnen valt dan opnemen, kijken en daarna opnamen één voor één deleten. de bestanden schijnen in een kpn-eigen video-formaat te worden opgeslagen en ook de usb-poorten zijn niet normaal bruikbaar, ook niet om op externe hd of usb-stick opgeslagen video's af te spelen. veel wat met een video-recorder of DVD-recorder wel kon en kan, kan met deze doos niet. [we zullen er niet over discussiëren of het zinvol is alles maar eindeloos te bewaren.... ha. ha...]. weet iemand een oplossing voor boven beschreven probleem'? werkt het toestel [afspelen] ook zonder kpn, ziggo of... tele2, etc... of zomaar aangesloten op de hdmi van een tv of pc? ro.mar@live.nl