Sinds 2-3 weken ben ik over gegaan op een ziggo 40 mbit alles-in-1 pakket. Het opleveren was al een drama maar goed dat is een ander verhaal. Het probleem wat ik nu heb is dat mijn wireless op zowel mijn iMac als op mijn Macbook na verloop van tijd dramatisch wordt. Pagina's laden langzaam of zelfs niet, downloads gaan met tientallen kb/s etc...
Het is mij compleet niet duidelijk waar dit aan kan liggen. Na een reset van de router lijkt alles weer even goed te lopen en na 1-2 dag(en) is het weer drama. Mijn bereik geeft de ene keer 100% aan en een andere keer weer heel weinig het lijkt allemaal het instabiel al heb ik geen idee waar dat aan kan liggen.
Wat ik heb gedaan:
- zojuist modemrouter compleet gereset
- bedraad aangesloten, downloaden gaat met 40 mbit
- meederen malen mijn imac herstart, airport uit gedaan, voorkeursnetwerk weggegooid etc...
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik nog kan doen.
Wat ik heb:
- cisco router EPC3925 direct na splitter aangesloten.
- imac (2008-2009)
- macbook (2006-2007)
Het is mij compleet niet duidelijk waar dit aan kan liggen. Na een reset van de router lijkt alles weer even goed te lopen en na 1-2 dag(en) is het weer drama. Mijn bereik geeft de ene keer 100% aan en een andere keer weer heel weinig het lijkt allemaal het instabiel al heb ik geen idee waar dat aan kan liggen.
Wat ik heb gedaan:
- zojuist modemrouter compleet gereset
- bedraad aangesloten, downloaden gaat met 40 mbit
- meederen malen mijn imac herstart, airport uit gedaan, voorkeursnetwerk weggegooid etc...
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik nog kan doen.
Wat ik heb:
- cisco router EPC3925 direct na splitter aangesloten.
- imac (2008-2009)
- macbook (2006-2007)
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.