Andriod gaming tablet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:54
Zoals de titel zegt ik ben op zoek naar aan tablet voor alleen maar op te gamen.

Ik weet niet of dit topic beter in de tablet reeks past zo ja modje geef me maar een schopje :P.

Mijn eisen:

Veel games, snel toegang en vooral diverse games en niet alleen van die simpele games zoals op ios systeem.
Record programma voor op andriod zodat ik leuk screenshots en filmpjes kan maken :)
Ik heb na veel googlen 2 tablets gevonden, Die dit wel aankunnen(denk ik)(ik ben een leek qua tablets)

De Sony Tablet S

Waarom deze? Deze heeft iets unieks playstation1 games! Heeft lekker groot scherm en andrioid. (misschien wel later playstation 2 games?

Minpunt(en)
Is nog niet uit, onduidelijk hoe dit werkt met verdere games komen die nog wel?

De samsung galaxy S tablet.
Mooi groot scherm, andriod, en snelle dual core processor, is nu verkrijgbaar)

Minpunt(en)
Alleen andriod games.

Wat is jullie mening en vooral ervaringen en gedachtes? :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien dat als je googled op een Android tablet je wat meer vind als je zoekt naar een Andriod tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1xxer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:30
Ik denk dat je beter een iPad kan pakken dan, en dat zeg ik niet omdat ik fan ben van Apple. Maar de meeste apps op iOS zijn games en fun apps. Op android komt meestal alles iets later, met ontbrekende features wat de iOS apps wel hebben.

En ik lees nu net dat je iOS games te simpel vind: zoek naar gameloft. Die maken voor Android en iOS goede en uitgebreide games. Ze zijn ook leuk op de smartphone maar beter te bedienen en te beleven op een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47