Andriod gaming tablet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:54
Zoals de titel zegt ik ben op zoek naar aan tablet voor alleen maar op te gamen.

Ik weet niet of dit topic beter in de tablet reeks past zo ja modje geef me maar een schopje :P.

Mijn eisen:

Veel games, snel toegang en vooral diverse games en niet alleen van die simpele games zoals op ios systeem.
Record programma voor op andriod zodat ik leuk screenshots en filmpjes kan maken :)
Ik heb na veel googlen 2 tablets gevonden, Die dit wel aankunnen(denk ik)(ik ben een leek qua tablets)

De Sony Tablet S

Waarom deze? Deze heeft iets unieks playstation1 games! Heeft lekker groot scherm en andrioid. (misschien wel later playstation 2 games?

Minpunt(en)
Is nog niet uit, onduidelijk hoe dit werkt met verdere games komen die nog wel?

De samsung galaxy S tablet.
Mooi groot scherm, andriod, en snelle dual core processor, is nu verkrijgbaar)

Minpunt(en)
Alleen andriod games.

Wat is jullie mening en vooral ervaringen en gedachtes? :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien dat als je googled op een Android tablet je wat meer vind als je zoekt naar een Andriod tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1xxer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:30
Ik denk dat je beter een iPad kan pakken dan, en dat zeg ik niet omdat ik fan ben van Apple. Maar de meeste apps op iOS zijn games en fun apps. Op android komt meestal alles iets later, met ontbrekende features wat de iOS apps wel hebben.

En ik lees nu net dat je iOS games te simpel vind: zoek naar gameloft. Die maken voor Android en iOS goede en uitgebreide games. Ze zijn ook leuk op de smartphone maar beter te bedienen en te beleven op een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Gameloft maakt geen goede en uitgebreide games, ze maken slechte imitaties van alle grote current-gen franchises. Ze spelen voor geen meter en zijn binnen een uur of 2 uitgespeeld. Gameloft verdiend je geld niet, ook al is het een euro per game. :)

Op de Sony tablets kun je zowel PSOne als PSP (!!) games spelen, zoals te horen in deze video. Je kan natuurlijk ook wachten op de PS Vita, die krijgt ook tablet-like features en wordt maar €249,99 (terwijl 'ie twee keer zo krachtig is als een iPad 2).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rxdi1.jpg

Het ziet er wel leuk uit, maar voor echte games heb je toch wel fysieke knoppen nodig! Even voor de fun, hier Uncharted: Golden Abyss ingame screenshot op PS Vita:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QAc8b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Om eerlijk te zijn vind ik Tegra 2 chipsets toch nog niet echt sterk genoeg om redelijk op te gamen.

De Mali 400 in de SGS2 is b.v. al een stuk sterker. Het moment dat Samsung die in betaalbare tablets gaat stoppen (of een snellere variant, er is ruimte voor een OC, zeker met OV) lijkt het mij dat een Tablet een concurrent zou kunnen worden voor de bovengenoemde PS Vita.

Maaaaar: Tablet games op android kost rond de 1-5 euro. Games voor de PSP hebben daar altijd ver boven gelegen.

Vergeet trouwens niet dat Iedere fatsoenlijke tablet met Flash op b.v. kongregate flash games kan spelen. (Kongregate arcade downloaden en spelen maar).

Het is dus maar net waar je behoefte aan hebt.

Oh en met custom-roms / chainfire driver switcher kan je zonder veel moeite je voordoen als een andere tablet. Ik verwacht dus dat het niet heel moeilijk zal worden om Sony-only media op Samsung of Point of view of wat voor merk dan ook te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
djunicron schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:07:
Om eerlijk te zijn vind ik Tegra 2 chipsets toch nog niet echt sterk genoeg om redelijk op te gamen.

De Mali 400 in de SGS2 is b.v. al een stuk sterker. Het moment dat Samsung die in betaalbare tablets gaat stoppen (of een snellere variant, er is ruimte voor een OC, zeker met OV) lijkt het mij dat een Tablet een concurrent zou kunnen worden voor de bovengenoemde PS Vita.

Maaaaar: Tablet games op android kost rond de 1-5 euro. Games voor de PSP hebben daar altijd ver boven gelegen.

Vergeet trouwens niet dat Iedere fatsoenlijke tablet met Flash op b.v. kongregate flash games kan spelen. (Kongregate arcade downloaden en spelen maar).

Het is dus maar net waar je behoefte aan hebt.

Oh en met custom-roms / chainfire driver switcher kan je zonder veel moeite je voordoen als een andere tablet. Ik verwacht dus dat het niet heel moeilijk zal worden om Sony-only media op Samsung of Point of view of wat voor merk dan ook te krijgen.
Echte handheld games hebben vaak ook wel een groter budget dan de gemiddelde iOS game. Ze zijn in kwaliteit negen van de tien keer niet te vergelijken.

Ook hebben tablets nog steeds geen knoppen, dus voor serieuze games zullen ze nooit een concurrent worden van de Vita. Tevens zal de Vita ook Mini's aanbieden op de PlayStation Store, die te vergelijken zijn met iOS/Android apps (dus ook voor weinig geld).

Een echte tablet zal de Vita nooit zijn, net als een tablet nooit echt een gaming machine zal zijn. Wat mij betreft vullen ze elkaar netjes aan. :)

Maar de topic starter zoekt echt een gaming-machine, dus wachten op de PS Vita lijkt me de juiste keuze. Zeker met z'n twee touchscreens (voor en achter) gaat het voor unieke game-ervaringen zorgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Disfigured op 06-09-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gamen met een touch screen gaat het voor mij echt nooit worden. Vooral shooters en platformers zijn onspeelbaar als je de besturing vergelijkt met fysieke knoppen.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Er is wel wat hardware te gebruiken met Tablets hoor...

https://market.android.co...ler&feature=search_result

Maar het sterke zit hem natuurlijk juist in het touchscreen, en eigenlijk ken ik best wel wat games die geniaal spelen en géén knoppen gebruiken, enkel het touchscreen op de Nintendo DS.

Daarnaast zijn er al legio games waarbij het goed gaat, simpelweg niet alles.

Tablet met controller of hardware keyboard betekend (met wat hack werk in sommige opstellingen) trouwens wel dat je Minecraft Pocket Edition kunt spelen.

Maar wat je gewoon zult merken is dat er inderdaad om budgetaire redenen kwalitatief mindere spellen te vinden zijn, er komen niet heel veel gameplay-juwelen uit.
Pagina: 1