Zoals de titel zegt ik ben op zoek naar aan tablet voor alleen maar op te gamen.
Ik weet niet of dit topic beter in de tablet reeks past zo ja modje geef me maar een schopje
.
Mijn eisen:
Veel games, snel toegang en vooral diverse games en niet alleen van die simpele games zoals op ios systeem.
Record programma voor op andriod zodat ik leuk screenshots en filmpjes kan maken
Ik heb na veel googlen 2 tablets gevonden, Die dit wel aankunnen(denk ik)(ik ben een leek qua tablets)
De Sony Tablet S
Waarom deze? Deze heeft iets unieks playstation1 games! Heeft lekker groot scherm en andrioid. (misschien wel later playstation 2 games?
Minpunt(en)
Is nog niet uit, onduidelijk hoe dit werkt met verdere games komen die nog wel?
De samsung galaxy S tablet.
Mooi groot scherm, andriod, en snelle dual core processor, is nu verkrijgbaar)
Minpunt(en)
Alleen andriod games.
Wat is jullie mening en vooral ervaringen en gedachtes?
Ik weet niet of dit topic beter in de tablet reeks past zo ja modje geef me maar een schopje
Mijn eisen:
Veel games, snel toegang en vooral diverse games en niet alleen van die simpele games zoals op ios systeem.
Record programma voor op andriod zodat ik leuk screenshots en filmpjes kan maken
Ik heb na veel googlen 2 tablets gevonden, Die dit wel aankunnen(denk ik)(ik ben een leek qua tablets)
De Sony Tablet S
Waarom deze? Deze heeft iets unieks playstation1 games! Heeft lekker groot scherm en andrioid. (misschien wel later playstation 2 games?
Minpunt(en)
Is nog niet uit, onduidelijk hoe dit werkt met verdere games komen die nog wel?
De samsung galaxy S tablet.
Mooi groot scherm, andriod, en snelle dual core processor, is nu verkrijgbaar)
Minpunt(en)
Alleen andriod games.
Wat is jullie mening en vooral ervaringen en gedachtes?
How are you doing?