Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Laptop] Soortgelijke of betere

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een laptop die ongeveer gelijke of betere specs heeft als de asus k53sv-sx146v Ik beschik over een kleine €600,00.

pricewatch: Asus K53SV-SX146V

Ik wil de laptop voornamelijk voor school gebruiken en ook enigszins er mee kunnen gamen en HD video's bekijken.

Als ik iets verkeerd heb gedaan, alvast excuses. Mijn school is dus nu al begonnen en ik heb er echt één nodig en omdat de asus k53sv dus haast niet geleverd kan worden zoek ik een ander.(heb 2 weken geleden al bij salland.eu besteld maar tevergeefs.)

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-11 19:49
*LET OP* - Wat moet ik kopen

Best Buy Guide overzichtstopic

met deze 2 links kom je een stuk verder mee

zoek de juiste topic er voor
en laat ook gelijk weten welke games je doet en op welke instellingen je zou willen gaan gamen

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica