[Ubuntu 10.04] Wacom bamboo scrollen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 14:26

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Topicstarter
Mijn Wacom Bamboo werkt default al best goed onder Ubuntu. Echter kan ik in Windows scrollen door een knop in te drukken en lijntjes te trekken. Ik kan helaas niet vinden hoe ik dit onder Ubuntu zou moeten instellen en kan er ook niks over vinden. Hier staat wel wat uitgelegd maar helaas niks over scrollen.
Ik gebruik dit op een laptop dus ik moet niet hebben dat mjn Xorg eruit knalt als ik wacom lostrek :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik zou het thuis even moeten testen, maar op mijn Wacom Pen&Touch kan ik volgens mij standaard 2 vinger scrollen in Ubuntu.

Maar voor de duidelijkheid: Jij wil met een van de knopjes aan de zijkant van je tablet ingedrukt en dan met pen op tablet scrollen?

Ik heb dat nog nergens gezien in Wacom docs voor linux, maar dat ik daar echt mee bezig was is al wel wat Ubuntu versies geleden. Gebruik nu nog wel linux, maar niet meer met mijn tablet. Misschien weet iemand anders hier nog wat voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Topicstarter
Ik heb de gewone bamboo. Je kan in windows een knopje op pen configureren als pan & scroll button (zoals hier omschreven).

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Topicstarter
Niemand een idee? Zou het wel vreemd vinden als Ubuntu wacom gebruikers deze feature helemaal niet gebruiken :P