trial versie simulatie programma

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 13:05
Beste,

Ik gebruik steeds een trial versie van een elektronika programma . Wanneer de trial versie X maal heeft gewerkt en ik verwijder het zoals het hoort (configuratie scherm -software ) om het dan opnieuw te installeren .Dan bij terug gebruik telt de software terug verder tot alles is opgebruikt .Dan dien ik de computer terug te formateren en alles opnieuw te installeren . En dan begin het terug van nul

.Wat heb ik zelf al gedaan!!

Vooralleer dat programma terug te installeren neem ik een backup van het volledig register , en bij X gebruik van het programma plaats ik de backup van register terug . Maar geen reset van programma .
Ik werk nog onder Win 98 se .

Kan er mij iemand zeggen waar de telling zich nog ergens kan schuilhouden. Hoe complex de procedure ook mag zijn . Dus ik vraag niets illegaals en wat niet mag , enkel misschien wat tips van jullie hoe het beter kan ,mischien is er wel geen oplossingen dan koop ik dat aan , maar gebruik het niet zoveel.

Ik hoop dat de moderatoren zich met die vraag kunnen vinden .
Dank .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 18:52

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

hobbyist-pc schreef op maandag 05 september 2011 @ 09:41:
Dus ik vraag niets illegaals en wat niet mag
Tuurlijk wel. Een trial period is bedoeld om het programma te testen en niet om continue produktie mee te draaien.

De enige juiste oplossing is om het programma aan te schaffen. Aangezien je nu vraagt om een "security-feature" van het programma te omzeilen gaat dit topic op slot.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.