Ik heb dus een probleem met mijn oude pctje die me zusje op dit moment gebruikt..het gaat om een p2-266mhz, 96mbRAM (1x 32 + 1x64 sdram), 10gb hd, 40x cdrom, sb pci128, win98, i740 8mb videokaart, en zon i440 LX agpset moederbord met soundonboard(merk ben ik nog steeds niet achter, op het boekje staat dit "Mainboard, The first At form factor pII)
Het blijft gewoon spontaan hangen bij mp3, internet en 3d spelletjes..film kijken is me wel gelukt of pc 1 dag aangelaten..verschillende geheugen in, hd gewisseld, cdrom losgekoppeld, geluidskaart een keer losgekoppeld, soundonboard uitgezet..
ook heb ik in dit systeem hetvolgende gehad, voodoo2 12mb, voodoo3 2000, viper500..
maar uiteindelijk blijft ie gewoon hangen, zon dikke freeze
.. dus niks reageert meer behalve de resetknop en de powerbutton..
iemand een clue waar het aan kan liggen??? moederbord? processor? voeding? pls help, want anders moet ze elke keer achter mijn pc en dat wil ik niet!
oh ja, altijd de laatste drivers gebruikt
Het blijft gewoon spontaan hangen bij mp3, internet en 3d spelletjes..film kijken is me wel gelukt of pc 1 dag aangelaten..verschillende geheugen in, hd gewisseld, cdrom losgekoppeld, geluidskaart een keer losgekoppeld, soundonboard uitgezet..
ook heb ik in dit systeem hetvolgende gehad, voodoo2 12mb, voodoo3 2000, viper500..
maar uiteindelijk blijft ie gewoon hangen, zon dikke freeze
iemand een clue waar het aan kan liggen??? moederbord? processor? voeding? pls help, want anders moet ze elke keer achter mijn pc en dat wil ik niet!
oh ja, altijd de laatste drivers gebruikt