[Firefox] Geen addons bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem met Firefox. Sinds versie 6 heb ik vaak (niet altijd, dat maakt het nog vreemder) dat de buttons van diverse addons niet worden getoond. Ook zijn er geen iconen zichtbaar in de addon-bar, als ik deze aanzet.

Iemand enig idee waar dit vandaan zou kunnen komen?

ik heb ter illustratie de volgende pics:
Firefox zonder addons
Firefox met addons

Nog een curiositeit:
Sinds versie 5 werkt de update van FF niet goed. Als ik naar Help -> Over Firefox ga dan is te zien welke versie er is geinstalleerd en of er updates aanwezig zijn. Ik zie dat er een update is, maar als ik op update toepassen klik dan wordt deze niet geinstalleerd. FF sluit wel even af en start weer op, maar er wordt geen update uitgevoerd.
Firefox update

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2011 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik merk vandaag een vreemd fenomeen: Als ik Firefox opstart heb ik geen addons zichtbaar. Ga ik vervolgens naar de oranje firefox button (links bovenin) en klik op addons, dan opent er een webinterface met alle geinstalleerde addons. Sluit ik vervolgens Firefox af en start ik daarna Firefox weer op, verschijnen wel alle addons.

Dit is niet alleen vreemd maar vooral lastig....
Heeft iemand deze 'feature' ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 16:13
Probeer eens je FireFox profielmap te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

download mozbackup, maak backup van je firefox, verwijder firefox grondig van je pc (ook in je verborgen mappen kijken) en installeer nieuwe firefox 6.0.2 en zet de backup daarna terug.

Let je wel op dat de addons misschien dan niet meteen werken omdat 6.0.2 te nieuw is (ahum), ff naar addons surfen en klik met rechtermuisknop erop en kies zoek naar updates, ineens hoeven ze niet geupdated te worden en werken ze in 1 keer, herstart je FF en dan zou alles goed moeten zijn.