Game release notificaties per e-mail?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik ben op zich niet zo'n grote gamer, maar toch komen er de komende maanden meerdere games uit die me leuk lijken.

De release datums zijn niet van elke game nauwkeurig bekend. Het handmatig invoeren in Google Calendar op bekende release data is dus veel werk en klopt niet altijd. Ik zou het liefst een e-mail krijgen bij uitbrengen van de game.

Dit lijkt mij een ideale dienst, maar na Googlen heb ik niet meer kunnen vinden dan dit verzoek op IGN. Indien deze dienst door een shop wordt geleverd, vind ik dat ook goed, maar Steam en Gamersgate.com bieden het iig niet. Zolang ik maar snel favorieten Upcoming Games kan toevoegen, zodat ik per e-mail op de hoogte wordt gesteld.

Ik ben niet zo'n gamer en volg ook nauwelijks game-nieuws om eerlijk te zijn, dus zulke releases kunnen zomaar aan mij voorbij gaan. Een e-mail notificatie zou ik dan ook ideaal vinden. Ik zou het haast overwegen om zelf te scripten, maar het lijkt me dat er wel aanbieders van zulke diensten moeten zijn?

Voorbeelden van games zijn Assassin's Creed: Revelations, FIFA/PES, Football Manager, NBA 2K12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het is gewoon te veel werk.
Games worden ook regelmatig uitgesteld en winkels/webshops houden zich zelden tot niet aan de releasedatums.
Van mij zouden ze ontwikkelaars mogen verplichten om wat duidelijker te zijn bv door releasedatums op de frontpage van de officiële website in een bepaald programma te verwerken die door middel van linkjes door een consument kunnen worden opgeslagen om de meest recente releasedatum voor de desbetreffende game en/of regio te kunnen zien.

Om vroegtijdige verkopen tegen te gaan zouden ze een "unlock-patch of code" kunnen vrijgeven op de officiële releasedag.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght