Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:55
Nefiorim schreef op maandag 05 september 2011 @ 12:53:
Is krap een maand van bekendmaking tot aan conventie eigenlijk wel genoeg om je visa/visum op orde te krijgen?
Ja. Die heb je binnen een week geregeld via ESTA online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikin00dle1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Mail idd verzonden,

Heb al sinds dag 1 WoW gespeeld, en eigenlijk staan in mijn gamekast alle titels van Blizzard wel.
Duimen is de goeie omschrijving!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Ook maar eens een mailtje gedaan! :D Benieuwd of er wat voor mij bij zit :P

Misschien krijg ik het voor elkaar om een James Reynor & Queen of Blades carnavalspak te laten maken door de luitjes van Starcraft 2 op het event! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikin00dle1
  • Laatst online: 01-06-2023
Bernardo schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:28:
Ook maar eens een mailtje gedaan! :D Benieuwd of er wat voor mij bij zit :P

Misschien krijg ik het voor elkaar om een James Reynor & Queen of Blades carnavalspak te laten maken door de luitjes van Starcraft 2 op het event! O-)
Gewoon een Hydralisk...dan ben je de man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:50
Wat nou als ik 18 jaar ben op 21-22 oktober :9 ? Ik moet nog een maandje wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
COOOL , Diablo 3 here i come :D , lets hope so !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mooie prijs! :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
Awsom schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:09:
Wat nou als ik 18 jaar ben op 21-22 oktober :9 ? Ik moet nog een maandje wachten :+
Je mag geen prijsvraag houden voor minderjarigen. Heeft verder niets met de reis te maken, al kan ik me voorstellen dat het ook vrij lastig is om als onbegeleide minderjarige een inreisvisum te krijgen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hmmm...Diablo 3, Heart of the swarm, misschien een eerste blik op hun nieuwe MMO en als bonus met een goodiebag met god-weet-wat naar huis terugkeren. Ik zie het in ieder geval helemaal zitten. Mijn paspoort ligt hier anders ook maar nutteloos te wezen :p

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 05-09-2011 15:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:38

PEPPI

Informatiemanager

Hmmmm.... gestuurd.
Ik ben benieuwd.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske-bc
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-11-2024

thieske-bc

NCC 1701

ai ai ai, dit kan ik gewoon niet laten en dus gemaild!!!
Weerzien met dat prachtige land (ofschoon twee dagen) + bezoek aan blizzcon. Tsja.... </droolz>

Ryzen 2700X, Mugen, 32gb ddr4 3000mhz, GTX1060, 256 M.2 SSD, 256GB SSD, 1 TB SSD, 2TB F4 EcoGreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Jammer dat ik pas 15 ben, anders had ik zeker meegedaan.
Veel plezier aan de winnaar! En de winnaar van het verslag mag die videokaart gerust naar mij opsturen, heb ik niets op tegen hoor!

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:28
Erg gave actie weer. Kan nu al niet meer wachten :P. Kijk heel erg uit naar Diablo 3 en hun nieuwe MMO (indien ze daar iets over gaan loslaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nymph
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-09 11:06
Ook een mail gestuurd. Al sinds de tijden van Warcraft 1 een Blizzard fan dus niet meedoen is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Ik wil al zo lang naar Blizzcon, maybe this is my ticket?

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banath
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06 08:19

Banath

Did you try to open the box?

Ik win toch nooit wat maar what the heck, de prijsvraag beantwoorden was wel lachen.

http://midkemia.wikia.com/wiki/Banath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Goodluck people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:58

CaDje

Framedrops for life

Antwoorden zijn verstuurd. Lets see what happens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosnor
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-12-2024
Heel cool. Ben zelf ook fervent SC2 speler, dus om al die progamers te zien knallen lijkt me supergaaf. Mailtje is verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:39

WhiteDog

met zwarte hond

Succes iedereen, deze prijs gun ik iedereen wel :)

Heb zelf nét verlof dat moment, het is nét voor mijn verjaardag en ben nog nét niet in Anaheim geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihero
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11-2024
Groot fan van o.a Diablo, tijd dat die game gereleased wordt :).
Zie elk jaar de goeie sfeer langskomen op foto's.

Antwoorden verstuurd, duimend afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Right hier ga ik aan mee doen. En de overnachting, niet al te veel spullen/geld meenemen en slapen op het station ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Laatst online: 10-09 08:20
Verstuurd hopelijk win ik een keer wat in me leven.
May the sun shine on me for a change !

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hmmm dat word lastig aangezien bijna alles in Anaheim kwa hotels en dergelijke nu al volgeboekt zijn.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Dit zijn de betere prijzen!
ShadowBumble schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:29:
Hmmm dat word lastig aangezien bijna alles in Anaheim kwa hotels en dergelijke nu al volgeboekt zijn.
Er zijn bizar veel hotels in die regio (niet zo gek natuurlijk met ook disney daar).

Grootste probleem gaat de prijs zijn op deze termijn :P

[ Voor 88% gewijzigd door Bosmonster op 06-09-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27

flessuh

Set sail for fail!

Terw_Dan schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:39:
[...]

Misschien dat ze erin trappen als je het adres van het Anaheim Convention Center opgeeft, maar ik zou het er zelf niet op wagen :P
welk adres moet je anders invullen als je in een doos voor de deur gaat liggen dan? :+

heb al wel gemaild, maar bedenk me net dat ik dan ook nog n paspoort moet halen... ach, hebben ze eens wat te doen bij de gemeente hier >:)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:56

Japser

Jeej!

Mooie kans dit! Ik doe ook mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

flessuh schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:50:
[...]

welk adres moet je anders invullen als je in een doos voor de deur gaat liggen dan? :+

heb al wel gemaild, maar bedenk me net dat ik dan ook nog n paspoort moet halen... ach, hebben ze eens wat te doen bij de gemeente hier >:)
Tijd zat je hebt een maand om alles te regelen vanaf dat je te horen hebt gekregen dat je ( zou ) hebben gewonnen. Ook ik doe mee, lijkt me een geweldige ervaring

[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 06-09-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohmijngodohmijngodohmijngod! Ik zou mijn arm geven om er heen te mogen, maar die heb ik nodig voor gamen.. Hotel mag dan misschien een probleem worden; boeiend. Ik slaap wel in een doos, slaap niet of pik daar wel een WoW'er met hotelkamer op die het niet erg vind tijdelijk onderdak te bieden aan poor little me :P ohmijngodohmijngodohmijngod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Zouden ze ook nog laten weten hoeveel reacties ze hier op hebben gekregen als de mailbox dicht gegooid wordt? (of misschien een tussenstand?)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 08:41
Wat een gemier over hotelkamers, vluchtdata verzetten etc. Zorg eerst maar eens dat je wint! :P Ik wens de winnaar in elk geval een goede reis en een top tijd! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 15:50
RocketKoen schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:39:
[...]

Je mag geen prijsvraag houden voor minderjarigen. Heeft verder niets met de reis te maken, al kan ik me voorstellen dat het ook vrij lastig is om als onbegeleide minderjarige een inreisvisum te krijgen.
Maar tegen die tijd ben ik 18:P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske-bc

thieske-bc

NCC 1701

Kwestie van week van te voren alle motels op reisbare afstand checken. Alles uiteraard met ontsluiting openbaar vervoer maar dat moet in Los Angeles geen enkel probleem zijn. Het is niet zo dat in een stad met negen miljoen inwoners ineens geen motel meer vrij is als in Anaheim een Convention is.

Sterker nog, ik huur me wel een auto en rijd desnoods een kilometer of 80... Is vaak nog goedkoper dan een hotelkamer + ontbijt. En je ziet nog eens wat van de omgeving!

</IF-MODE>

[ Voor 23% gewijzigd door thieske-bc op 06-09-2011 16:37 ]

Ryzen 2700X, Mugen, 32gb ddr4 3000mhz, GTX1060, 256 M.2 SSD, 256GB SSD, 1 TB SSD, 2TB F4 EcoGreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27

flessuh

Set sail for fail!

thieske-bc schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:32:
Kwestie van week van te voren alle motels op reisbare afstand checken. Alles uiteraard met ontsluiting openbaar vervoer maar dat moet in Los Angeles geen enkel probleem zijn. Het is niet zo dat in een stad met negen miljoen inwoners ineens geen motel meer vrij is als in Anaheim een Convention is.

Sterker nog, ik huur me wel een auto en rijd desnoods een kilometer of 80... Is vaak nog goedkoper dan een hotelkamer + ontbijt. En je ziet nog eens wat van de omgeving!

</IF-MODE>
en dan onderweg lekker eten bij de grote gele M zeker :+

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Laatst online: 06-09 08:50
Jammer dat je maar 1 kaartje krijgt... ik heb een maat waarvan ik weet die graag had mee gewild als ik win :D
Maar goed, als ik win zal ik wel een Vlog bijhouden voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ook verstuurd, erg leuke prijs! (Een van de beste zover ;) )

Let's see what happens.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske-bc

thieske-bc

NCC 1701

flessuh schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:53:
[...]

en dan onderweg lekker eten bij de grote gele M zeker :+
In de states is het aanbod vele malen groter! Arby's, Wendy's of gewoon een willekeurige lokale diner. Macdonalds ligt hier 4 straten verderop, daar hoef ik niet voor naar de states ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08 11:38

jopitan

It&#039;s just a fact

RocketKoen schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:39:
[...]

Het is erg makkelijk, je neemt je ouders mee naar het gemeentehuis en vraagt een Paspoort aan. Zo kwam ik ook heel makkelijk in Japan ;)

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 10:41
Waarom al die ononderbouwde reacties over volgeboekte en veel te dure hotels? Even een search op Booking. Com en je ziet dat je dat weekend voor minder dan 60 Dollar per nacht al een hotel (3*, das redelijk luxe voor amerikaanse begrippen. Vaak ruime kamers met 2 Queen size bedden) in de buurt hebt. Das 40 Euro of zo. En voldoende beschikbaar.

vergeet niet dat overal (behalve in NL) hotelprijzen per kamer zijn en niet zoals in ons boerenland per persoon, dus je kan gewoon de tweepersoonskamers voor jezelf boeken.

Mail is hier ook verstuurd, maar beste redactie, houd er rekening mee dat mijn vriendin jullie vervloekt als ik win...
jopitan schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:01:
[...]

Het is erg makkelijk, je neemt je ouders mee naar het gemeentehuis en vraagt een Paspoort aan. Zo kwam ik ook heel makkelijk in Japan ;)
Voor de USA moet je voorafgaand aan je reis al online een visum aanvraag indienen. Geen idee hoe die afgehandeld wordt voor minderjarigen die alleen reizen, maar ik kan me voorstellen dat de bekrompen amerikanen daar moeilijk over doen.

Voor meer info over het Visa Waiver Program kijk hier

[ Voor 33% gewijzigd door DaBeetle op 07-09-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske-bc

thieske-bc

NCC 1701

Het is geen makkelijk land om in te komen. De controle aan de binnenkomst van dat land is gewoon streng. Dus niet gokken dat je wel kunt gaan, inderdaad even van te voren een esta aanvraag indienen. Dan wordt je aanvraag getoetst en weet je van te voren of je op zijn minst kunt afreizen. Of je daar vervolgens een stempel in je paspoort krijgt hangt af van de kleur van je ogen en het goede humeur van de grensbeamte...

Ik ben nu een keer in de states geweest (moesten toen nog een formulier in het vliegtuig invullen). Eenmaal daar moet je om te beginnen in een camera kijken (foto) en je hand en vingerafdrukken achter laten (via een electronisch pad).

Niet gokken, zeker weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
jezus wat doen jullie allemaal moeilijk zeg, zo ingewikkeld is het allemaal niet..... ESTA aanvragen, paar vragen invullen, ESTA krijg je gelijk en klaar....

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
adros schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:29:
jezus wat doen jullie allemaal moeilijk zeg, zo ingewikkeld is het allemaal niet..... ESTA aanvragen, paar vragen invullen, ESTA krijg je gelijk en klaar....
En als je in de afgelopen 2 jaar al een keer een ESTA aanvraag hebt gedaan zal die nu nog steeds gelden. Heb er zelf één moeten aanvragen voor mijn trip naar LA voor de afgelopen E3 beurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:51

koelebobes

Wen BTC €100K

I cant wait :D... Diablo 3 ... kwijl

BTC €94.837,08

• jmxd
  • Niet online
Leuke actie, maar wie gaat nou in zijn ééntje naar zo'n conventie?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Twylight schreef op donderdag 08 september 2011 @ 02:47:
Leuke actie, maar wie gaat nou in zijn ééntje naar zo'n conventie?
Iemand die het inclusief reis voor niks doet? ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• jmxd
  • Niet online
NMe schreef op donderdag 08 september 2011 @ 02:50:
[...]

Iemand die het inclusief reis voor niks doet? ;)
Zoals ik al zei, erg toffe prijsvraag. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand helemaal in zijn ééntje naar de US vertrekt en op die conventie rond gaat lopen. Ik zou het niet kunnen (willen), maar goed dat ben ik :P

Ik zou graag naar Blizzcon gaan maar dan toch minimaal met één ander persoon.

Verwijderd

Twylight schreef op donderdag 08 september 2011 @ 02:54:
[...]
Zoals ik al zei, erg toffe prijsvraag. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand helemaal in zijn ééntje naar de US vertrekt en op die conventie rond gaat lopen. Ik zou het niet kunnen (willen), maar goed dat ben ik :P

De kans om naar een ver land te gaan zonder een al te grote deuk in een beperkt budget. Fuck company, ik facebook wel een update :P

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
Kan de verleiding toch niet weerstaan, plus wou altijd al een keer naar Blizzcon, vooral aandachtig kijken naar Starcraft HotS

Dus als Asus en Tweakers zo aardig zijn, (Ook verstandig) zal ik niet tot Voodoo keren (a)

Verwijderd

Hehe, Ik wil vooral voor het WoW en Diablo gedeelte. Ben ook wel zeer geïnteresseerd in Diablo 3; de dingen die naar buiten komen zien er wel veelbelovend uit. Evengoed.. Zo'n lomp grote convention voor puur Blizzard.. Echt wel gamingnerdheaven :D

• Psyonara
Vond het zo mooi vorig jaar zag je tijdens de live stream en of in replays van de Con tijdens de E-sports event ook de WoW commentators met open mond naar SCII gebeuren te kijken.

Ben heel benieuwd wat ze betreft Diablo en de Next Expansion van SCII gaan presenteren. Wil zou eventueel wel een verslag van willen maken. Camera'tje mee :) en alles wat erbij hoort. Dus vanaf schiphol naar bestemming en overnachting, en natuurlijk het Event zelf.

Verwijderd

wow ! hier wil ik wel aan meedoen!

• Skeltjers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-04-2024
Het is jammer dat het precies het weekend voor mijn SE week is én ik nog geen 18 ben :) verder top idee van tweakers & asus! Het is geweldig vet om gratis naar de US te mogen + naar BlizzCon en óók nog kans maken op een GTX 580 :p Veel plezier voor degene die wint :*)

Sommige mensen zetten iets nuttigs in hun signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40
[...]
Idem hier. Twee kaartjes had het wat interessanter gemaakt. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

Mja je ontmoet wel nieuwe mensen die ook je hobby delen, :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

HawVer schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:32:
[...]

Idem hier. Twee kaartjes had het wat interessanter gemaakt. :)
Dat is voor iedereen weer anders. Ik zou er een weekje poker aan vastknopen in Vegas (+-500km verderop) en dan hoef ik er niemand bij te hebben. :P
Heb 2 maanden terug nog gekeken wat dat zou kosten, maar de retourreis van +-1200 euro was me toch te gortig, want dat is uiteraard nog exclusief auto, hotel en pokergeld.

Voor de leuke dingen in de VS moet je trouwens geen 18 zijn, maar 21.
Denk aan autorijden, alcohol drinken (vooral niet tegelijk doen die 2 dingen) & casino's in gaan.

Beter houden mensen daar vast rekening mee voordat ze mee doen aan de actie, dan wordt mijn kans relatief gezien groter. O-)

Je kunt natuurlijk ook alleen Blizzcon bezoeken, maar dat zou zonde zijn van 28 uur vliegen imo.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
PromWarMachine schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:36:
[...]

Dat is voor iedereen weer anders. Ik zou er een weekje poker aan vastknopen in Vegas (+-500km verderop) en dan hoef ik er niemand bij te hebben. :P
Heb 2 maanden terug nog gekeken wat dat zou kosten, maar de retourreis van +-1200 euro was me toch te gortig, want dat is uiteraard nog exclusief auto, hotel en pokergeld.

Voor de leuke dingen in de VS moet je trouwens geen 18 zijn, maar 21.
Denk aan autorijden, alcohol drinken (vooral niet tegelijk doen die 2 dingen) & casino's in gaan.

Beter houden mensen daar vast rekening mee voordat ze mee doen aan de actie, dan wordt mijn kans relatief gezien groter. O-)

Je kunt natuurlijk ook alleen Blizzcon bezoeken, maar dat zou zonde zijn van 28 uur vliegen imo.
Probleem is dat we niet weten of de tickets al vast staan, en of die nog verschuifbaar zijn, met als gevolg, als je zelf een enkeltje wilt boeken voor je eigen geplande terugreis, je een enorme winst moet halen bij LV... ;)

Aangezien al meerdere keren is aangetoond dat een enkeltje veelal flink duurder is dan een retourtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
Count me in! 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Conroe op 12-09-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Laatst online: 06-09 08:50
[...]

Dan ga je toch samen met de andere prijs winnaar? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Precies gewoon met de andere Prijswinnaar gaan, kun je nog wat extra kosten delen e.d. En ruzie zoeken je moet toch wat doen als je in de rij staat te wachten voor blizzcon start :P

• pouletkuif
  • Laatst online: 29-08 13:17

pouletkuif

Vul hier Uw ondertitel in.

die vragen zijn echt te makkelijk, maar een feestje met 27000 man!!???

overnachting is niet zo moeilijk, mijn tante heeft daar een villa....

Verwijderd

pouletkuif schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:22:
die vragen zijn echt te makkelijk, maar een feestje met 27000 man!!???

overnachting is niet zo moeilijk, mijn tante heeft daar een villa....
Mooi kun je haar vragen of ik daar mag overnachten? :D

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:32:
[...]

Mooi kun je haar vragen of ik daar mag overnachten? :D
outcast en ik zijn best nette lui O-) dus bel maar even op

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21
Zo mail weggedaan :)

Deze jongen moet nodig op vakantie. * Zeror heeft de zomervakantie overgeslagen min of meer.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske-bc

thieske-bc

NCC 1701

Nog één nachtje slapen en dan hoor ik of mijn wens in vervulling gaat. Weekendje Los Angeles en Blizzcon is natuurlijk zeer mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
spannennnnnnnd.... wil zo graag die nieuwe Barbie game zien :D

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ben erg benieuwt wie het gaat worden succes allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Ben benieuwd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
Dus nog geen uitslag binnen? Mijn vakantie aanvraag staat op stand-by :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Ik heb een concept in outlook staan, klaar om op te sturen naar m'n chef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 21:00

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
De uitslag is bekend! De winnaars zijn net telefonisch op de hoogte gebracht. De gelukkigen zijn EriticatoR en FrostXL.

[ Voor 62% gewijzigd door Wilbert de Vries op 19-09-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gz! alvast :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divers
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-02-2024
Succes mannen !

[ Voor 66% gewijzigd door Divers op 19-09-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Alvast nieuwsgierig:
Hoeveel mensen hebben gemaild (met en zonder de goede antwoorden?)

GZ EriticatoR en FrostXL!!!

[ Voor 14% gewijzigd door Macchill op 19-09-2011 10:38 . Reden: gratz! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 21:00

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
Macchill schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:37:
Alvast nieuwsgierig:
Hoeveel mensen hebben gemaild (met en zonder de goede antwoorden?)

GZ EriticatoR en FrostXL!!!
Bijna 700 inzendingen. Zeker niet verkeerd dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Wilbert de Vries schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:42:
[...]

Bijna 700 inzendingen. Zeker niet verkeerd dus :)
Kijk, dat is inderdaad een kleine winkans... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraticatoR
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-06 22:17
Thnx!!

Ben zojuist gebeld en zit er gewoon van de trillen :D.
Als Wacraft/Starcraft fan kan ik me weinig leukers verzinnen.

Ik ga ook zeker mijn best doen op het trip verslag en foto/video zal ook niet ontbreken.

Grtz,
Era

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
EraticatoR schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:44:
Thnx!!

Ik ga ook zeker mijn best doen op het trip verslag en foto/video zal ook niet ontbreken.

Grtz,
Era
Gefeliciteerd :), vergeet echter niet een ESTA online in te vullen anders heb je dadelijk probleempjes bij de duane daar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

d:)b erg leuke prijs! congratz

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
Jammer ;) Had er graag naar toe gewild!

Gefeli winnaars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
Gratz guys! Als er nog ruimte is in een van jullie koffers, ik ben zeer compact op te vouwen en zo goed als zindelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Woop woop! :) Gaat heel gaaf worden en verslag komt ook helemaal in orde!

Thx t.net!!

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Aan jou is 'ie in ieder geval goed besteed FrostXL :)
Volgens mij hebben we een jaar of 7 á 8 nog Warcraft III gespeeld. :D

EraticatoR ken ik niet, maar allebei veel plezier!
Mocht ik van de week nog iemand tegenkomen die me €1500 geeft, dan ben ik er ook bij!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Doe ik al die moeite met het WoW topic onderhouden enzo... Levert het nog niks op ook... :(

Naja, EriticatoR en FrostXL veel plezier in Anaheim!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foyet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10-2024
Gefeliciteerd EriticatoR en FrostXL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanksenior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-05 04:10
Gefeliciteerd winnaars! /jelly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
Rakkerzero schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:23:
Doe ik al die moeite met het WoW topic onderhouden enzo... Levert het nog niks op ook... :(

Naja, EriticatoR en FrostXL veel plezier in Anaheim!
je inzet is altijd gewaardeerd rakker !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, dem lucky bastards :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mektheb schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:31:
[...]

je inzet is altijd gewaardeerd rakker !
_/-\o_ ty ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zeker jelly :<

gefeliciteerd tho!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 16:58 ]

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

No Jelly, maar me can haz report?

Ben wel benieuwd waar het over zal gaan deze keer. Hopelijk veel HoTS en vooral D3 (release date plz) en weinig WoW, maar juist wat info over Titan misschien?

Nemen jullie heren wel even een mooie cam mee?

Verwijderd

Wordt ook net bekend (via facebook althans) dat Foo Fighters de afsluiter zijn van Blizzcon. Kon ook slechter ^^ Volledig nieuwsbericht hier overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40
EraticatoR schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:44:
Thnx!!

Grtz,
Era
Gefeliciteerd man! Veel plezier daar. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Voor de geïnteresseerden: hier vind je mijn verslag van Blizzcon! :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw, awesome :D Helemaal gelezen, leest wel lekker weg... Ben echt ZOOOO jaloers :P Ik heb via Youtube al de costume- en dance-contest bekeken (toch altijd favoriete onderdelen) en uiteraard alle updates over het WoW gedeelte via MMO meegekregen.. Het lijkt me echt heel vet om er echt te zijn geweest en die sfeer te proeven. Kudo's voor het verslag en alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Zie het nu pas maar wat een verhaal! Leest lekker weg en stiekem wel een beetje jaloers als groots Diablo fan, desalniettemin doet het me deugd dat je er zo van genoten hebt! ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
FrostXL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:02:
Voor de geïnteresseerden: hier vind je mijn verslag van Blizzcon! :)
Nice, heb jij ook de gtx 580 gewonnen? Zie geen verslag van die andere gast :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraticatoR
Dag mensen,

Excuses voor de vertraging, het verslag staat al enige tijd online op https://sites.google.com/site/blizzcon2011report/

Ik was zelf nog een tijdje langer in LA gebleven, dus het verslag was iets later af.
De link had ik al wel gedeeld met tweakers en asus, en ik was bijna GoT vergeten. |:(

Mvg,
EraticatoR

[ Voor 15% gewijzigd door EraticatoR op 22-11-2011 20:21 . Reden: Kleine verklaring toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraticatoR
Het heeft eventjes geduurd wegens een communicatie stoornis, maar de uitslag van het Blizzcon verslag is binnen.
Met plezier kan ik zeggen dat ik de gelukkige winnaar ben :).

Nogmaals bedankt voor de ervaring en ook nog is een GTX580! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Gefeli! Doe er iets moois mee :)

Weet jij al?

Pagina: 1 2 Laatste