Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

9-cels Asus accu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een ASUS K53SV-SX380V Notebook gekocht. Hierbij inbegrepen zit een 6-cels Li-ion accu. De briljante architecten van het hypermoderne gebouw van mijn school hebben bedacht dat 2 stopcontacten per lokaal wel genoeg zouden moeten zijn voor 30 leerlingen met laptop, Dit is dus niet bepaald het geval en ik ben dan ook op zoek naar een accu met wat langere accuduur in de vorm van een 8- of 9-cels Li-Ion accu.

Ik heb alleen tot nu toe niet kunnen vinden welke accu compatible is met mijn laptop. Het hoeft van mij niet per sé een originele ASUS accu te zijn. zolang hij maar compatible is met de ASUS K53SV laptop.

Kan iemand vinden welke accu ik moet hebben? Ik kan het zelf namelijk niet :(

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Zoeken op het type nummer van de accu en/of icm met type laptop...

Overigens, misschien een heel simpele oplossing, maar wel eens aan een klein stekkerblokje gedacht?

Maar je zegt het zelf niet te kunnen vinden... waar heb je naar gekeken en waar heb je gezocht? Het zou een beetje zonde van de moeite en tijd zijn als men in richtingen gaat kijken waar je al gezocht hebt... en uiteraard de verwachtte eigen minimale inzet ;) "ik heb gezocht maar kan het niet vinden" is echt te sumier... er zijn voldoende sites die vervangende (originele) onderdelen verkopen, ook Asus zelf doet dat ;)

www.replacedirect.nl

www.asus.nl

Overigens er vanuit gaande dat er betere accu's voor jouw model laptop bestaan, dat hoeft ook nog niet eens perse...

[ Voor 20% gewijzigd door MicGlou op 05-09-2011 06:38 ]

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 07:26

JanW23

Mine mine mine mine

Grotere batterijen bestaan niet voor jou laptop. Je moet dan gaan kijken naar externe batterijoplossingen zoals:

http://www.laptopbattery.net/universalbatteries.html

Succes met zoeken.