Wat is de beste goedkope compacte mediaspeler?

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views

• DeltaBlast
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-02 09:01
Ik heb momenteel een oude WDTV waar je een externe schijf op aan kan sluiten waar je films vanaf kan spelen, ik gebruik em voornamelijk voor mkv's in full HD... maar het kreng kan geen DTS geluid, dus ik zoek me elke keer dood naar films met AC3 audio.
Anyway, die worden steeds moeilijker te vinden, dus ik zoek een leuk compact mediaspelertje wat videos van een externe hdd (en wired via netwerk zou ook leuk zijn) kan afspelen. Nothing fancy, zolang het maar HD DTS afspeelt.
Gezien er geen centraal topic is met welke spelers geweldig zijn voor welke prijsklasse, stel ik deze vraag hier. Hopelijk kan iemand me helpen ;)

Alvast bedankt!

Verwijderd

Wil je DTS HD of gewoon DTS afspelen? In geval van het tweede heb ik hier nog een Asus O!Play staan voor je :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Neem dan de WDTV Live: netwerk poort en hij kan DTS decoderen. En is ook niet duur :)

Xbox Live ID:Notna8310

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Onder

http://tweakers.net/price...OzXCjqdu23GMJZWde5o05pfQA

kun je in de extended filters ook DTS selecteren. (ik weet niet precies wat het is, met mijn mede8ter wordt het blijkbaar ondersteund en gedwonmixed)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Sorry, maar dit is gewoon een zoekvraag die je kunt beantwoorden door de specs bij een mediapsler door te lezen.

Filter dus op prijsklasse en bekijk daarna welke codecs je kunt afdraaien.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.