Dit probleem hebben meer mensen gehad maar ik ben bang dat ik iets over het hoofd zie.
Het zit als volgt.
Schoonmoeder vindt onze mobieltjes leuk en wil ook zoiets.
HTC Wildfire S besteld voor haar, kan ze het prima mee doen. Abo gaat pas de 23ste in maar aangezien ze thuis wifi hebben kan ze mooi oefenen met allerlei programma's.
Toestel bij mij helemaal ingesteld, updates erop, programma's erop en dan vooral whatsapp uitleggen.
Ideaal voor Oma want dan kan ze de foto's direct krijgen en bekijken en als er een oppasdag is natuurlijk ook vice versa.
Hier heb ik een DIR-655 en na het wachtwoord instellen werkt alles prima.
Telefoon naar haar gebracht, wachtwoord wifi intypen .. ... verbonden met netwerk.
Prima zou je zeggen maar je kunt gewoon niets omdat je het internet niet op kunt.
Type router daar weet ik zo niet maar het is kpn internet + bellen (althans toen het aangevraagd is, zal nu wel weer anders heten).
Dan zou je zeggen: Ligt aan de routerinstellingen maar ....
De volgende telefoons (heb ik ook allemaal ingesteld) werken perfect:
Desire (2x) Desire HD en Wildfire. Net nog even getest maar die werken allemaal nog.
Beide Desires zijn geroot en de een heeft Cyanogen stable en de andere de Nightly erop.
Ik weet niet wat ik fout doe, zie ik iets over het hoofd??
Het zit als volgt.
Schoonmoeder vindt onze mobieltjes leuk en wil ook zoiets.
HTC Wildfire S besteld voor haar, kan ze het prima mee doen. Abo gaat pas de 23ste in maar aangezien ze thuis wifi hebben kan ze mooi oefenen met allerlei programma's.
Toestel bij mij helemaal ingesteld, updates erop, programma's erop en dan vooral whatsapp uitleggen.
Ideaal voor Oma want dan kan ze de foto's direct krijgen en bekijken en als er een oppasdag is natuurlijk ook vice versa.
Hier heb ik een DIR-655 en na het wachtwoord instellen werkt alles prima.
Telefoon naar haar gebracht, wachtwoord wifi intypen .. ... verbonden met netwerk.
Prima zou je zeggen maar je kunt gewoon niets omdat je het internet niet op kunt.
Type router daar weet ik zo niet maar het is kpn internet + bellen (althans toen het aangevraagd is, zal nu wel weer anders heten).
Dan zou je zeggen: Ligt aan de routerinstellingen maar ....
De volgende telefoons (heb ik ook allemaal ingesteld) werken perfect:
Desire (2x) Desire HD en Wildfire. Net nog even getest maar die werken allemaal nog.
Beide Desires zijn geroot en de een heeft Cyanogen stable en de andere de Nightly erop.
Ik weet niet wat ik fout doe, zie ik iets over het hoofd??
[ Voor 3% gewijzigd door pduh op 04-09-2011 21:15 . Reden: root info toegevoegd ]
P.Duh! lekker puh!